BF maj 2011
Jag är så glad men har åxå en gnagande oro över att det ska bli missfall. Jag hade ett missfall i juni i v 5 och nu är jag så rädd att det ska bli ett till.
Jag försöker slappna av och inte oroa mig med det är lättare sagt än gjort, katastroftankarna dyker upp så fort jag får lite molvärk lr liknande... Iofs så känner jag mig helt annorlunda denna gång, förra gången hade jag ont hela tiden, långt innan jag fick ett plus och dessutom blödningar lite då och då så jag antar att nåt var fel redan från början. Nu däremot känner jag knappt nåt. Vissa dagar är jag sååå trött att jag bara vill sova men sen är jag helt pigg nästa dag, Jag har lite molvärk ibland, lite spända bröst och mår lite lätt illa ibland. Men detta är ju väldigt få och dessutom "snälla" symptom. Någon annan som som inte har så starka symptom??
Har ingte heller så tydliga symptom, lite känningar i brösten, lite värre trött än normalt och växtvärk i magen, annar mår jag hur bra som helst! Känns nästan lite konsktigt att inte känna något.
Magen har dock krånglat lite, känner mig lite förstoppad och den känns svullen, kan lixom inte riktigt dra in den längre... bara det inte börjar synas så mycket än, vill vänta några veckor till med att berätta!!

Är skåning allra allra längst in i hjärteroten