BF maj 2011
Therre skrev 2011-02-01 10:14:30 följande:
Ja man får smyga lite grann ibland, min syster har häst och när hon var gravid red hon till 3 veckor innan förlossning har jag för mig men hon sa att de var inte de lättaste att ta sig upp eller ner från hästryggen då hästen är relativt stor:D tror de är ett halvblod elelr nå sånt  hehe.. Men så länge man själv känner sig bekväm och säker med de så ska de ju inte vara några problem, sen att man har en man som kanske är något nojjigare så får man väl ta lite hänsyn till de med:P smyga lite bakom ryggen ibland för att ta en liten ridtur kan de ju vara värt så länge de inte händer något vill säga..Snart är jag klar med min stickade filt funderar på att lägga in en bild på den sen så får ni se hur den blev, och den där jäkla spjälsängen måste jag ta hem snart så jag kan slipa och måla den också vill ha något att göra på dagarna när sambon är på jobbet och dottern är på dagis, blir så rastlös annars.. meningen var att min mammas sambo skulle he kört hit den i söndags men han glömde bort de så nu får man firnula ut ett sätt att få hem den på själv då ist.
Ska röjja på balokongen också står en massa skit på den och de måste väck, vill kunna gå ut där och sitta och njuta och bara ha lite plats och fixa iordning där med, (balkongen är ganska stor och de är inte mycket plats där ute just nu) men då måste jag få tag på ett släp och de enda släpet jag vet den är avställd så den kan inte köras, så jag måste komma på nån annan med släp för att hyra ett släp bara för att åka iväg med en massa sopor de är jag nog för snål för;S hehe
. Min man är dessutom av den ängsligare sorten så han hade nog blivit orolig om han visste....Skönt att röja innan bebisen kommer, det har vi oxå gjort. Vind och källarförråd är utrensade!
. Tänkte hinna fixa allt pyssel och förbereda bebisens antågande då oxå. Min man hade gärna sett att jag vilade från och med idag, ha, ha!

. Tror inte jag kommer få några blommor tyvärr, han är inte så spontant romantisk av sig vid såna här högtider. Han är mer bara helt fantastisk hela tiden!