tove83 skrev 2011-01-20 18:36:04 följande:
jag är också rh negativ, men det är inget som min barnmorska har sagt nåt om,mer om att det är såna som dig dom vill ha som blodgivare...ska kolla upp detta!!
vi kollade vagn i går, tror att det blir en ny Emmaljunga city cross, med citykorg i.
vi gillade den väldigt mkt!! det var bara 3 veckors leveransti också;))någon med erfarenhet på den????
www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_mo...Vi hade en City Cross 2009 med hårdlift innan.
Den gav vi bort men vi ska beställa en ny precis likadan men brun istället för svart.
Vi tycker mycket om den och jag hade gärna haft city korg men eftersom vi bor på tredje våningen utan hiss är det lättare med en hårdlift istället. Det fungerar bra för oss helt enkelt.
Det som dock är lite drygt är mellanrummet mellan sitdelen och korgen under är litet så det kan vara lite meckigt att få in en kass eller något där. Dock har en såååå många fördelar, inte minst i säkerhet, så efter funderingar blir det den igen nu då.
I affären här måste vi dock beställa 12 veckor innan så jag måste verkligen ta itu med det snart.