Inlägg från: gosensgos |Visa alla inlägg
  • gosensgos

BF maj 2011

Friida11 skrev 2010-09-08 20:55:51 följande:
    bokade du ut remiss är det bara ringa dom ?
    Jag bara ringde dit
  • gosensgos
    annaj84 :

Beklagar....
    Ledsamt...
    Men håller bägge tummarna för dig/er att ni snart + igen!! 
  • gosensgos
    Fröken Löken skrev 2010-09-14 11:57:53 följande:
    nu ser tråden helt koko ut igen!!! Är det hos er med??

Kan inte fatta att jag går in v 8 idag!!!!!! 7+0... känns HELT overkligt...

har verkligen lyckats att inte tala om det för någon på jobbet med :)

Imorse kände jag mig inte alls pigg på att åka till jobbet, mådde illa och fick gå på toa två gånger innan jag åkte och det är inte alls normalt för mig!
    Man kan ju inte veta heller om det är grav eller om det är en magsjuka som är på G!?

Förhoppningsvis är det ju grav, HATAR magsjuka!!!!!!!

Nu känner jag mig lite bättre, men har en såndär konstig huvudvärk, en sån som inte spelar någon roll vad man gör för den försvinner inte!! Men det går väl om till jag blir gift ;)

Hoppas det är bra med er andra idag!
    Min tråd funkar

Härligt du ligger fortfarande en dag före mig! hehe

Jag går in i vecka 8 i morgon, fantastiskt.
    Jag har dock varit "tvungen"att berätta för mina två närmaste arbetskamrater.. Jag har mått så illa att det faktiskt inte gått att dölja.  Den ena har misstänkt det, den andra frågade rakt ut igår.  Eftersom jag inte kan ljuga eller ens hitta på och stå för en nödlögn, så svarade jag som det var.
    Fick gå hem från jobbet igår pga att jag kräktes, detta eftersom jag arbetar med livsmedel och inte har berättat för någon. Sen är jag ju inte 100 säker på att det är med anlendning av grav..
    I morgon måste jag berätta för min chef, jag behöver kortare pauser, oftare, för intag av fast föda, annars kommer jag inte klara av att arbeta som läget är nu.
    Tidigt UL (vaginalt?) på måndag.  Sen är det fritt fram att berätta, om allt ser bra ut där.
    Hoppas på det

Hur mår ni andra idag?
  • gosensgos
    Misswiren skrev 2010-09-14 12:50:18 följande:
    Hej alla.

Idag fick vi se vår plutt och ett hjärta som slog så fint!! Allting såg jättebra ut och beräkningen kastade mig tillbax 2 dagar. Så ska ändra BF när jag kommer hem, sitter med iphone på Ikea nu. Ska äta en bit god mat med sonen, syster och hennes barn.
    Är sååå lycklig just nu.

Så roligt!!!!
  • gosensgos

Pirr i magen..
    En del oro också förstås..
    Ska på VUL idag, i eftermiddag. Är enl FL 7+6 idag.
    har ett MA med i bagaget,för flera flera år sedan så  är orolig att det inte ska finnas ngt pickande hjärta där
    Tog ett CB digitalt med veckoindikator i morse som enligt beräkningar ska vsa 7+ trodde jag...
    Men *CB verkar inte gå längre än till 3+ så det hjälpte ju föga. Visade i alla fall GRAVID 3+, altid något.
    Så nu är det magont fram till i eftermiddag.
    Håll tummarna lite tjejer...

• gosensgos
    skalbagge skrev 2010-09-20 18:24:04 följande:
    Hur har det gått för dig? Hoppas bra!
    Hej!!!

Tack för hållna tummar!
    Allt har gått bra
    En liten med ett pickande hjärta bor härinne!

Fantastiskt! Lyckan är total! 
  • gosensgos
    Vad roligt! .-)

Får se om det stämmer!

The day you deliver, outside will be light. Your baby will arrive in the evening. After a labor lasting approximately 11 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 5 pounds, 3 ounces, and will be 22 inches long. This child will have medium green eyes and curly blonde hair.

• gosensgos
    barbabelle skrev 2010-09-25 13:48:04 följande:
    flicka för mig med :)
    Vad satte ni för tidszon?
  • gosensgos

Var på inskrivning  hos Bm igår, med min sambo. En fantastisk Bm, känns så rätt.  De4t roliga vara tt mi sambo var första att säga det.
    Detta blir ju hans första barn så jag var tydlig när jag bokade tiden att jag vill att vi blir behandlade som förstagångsföräldrar och att min sambo vill och tänker vara delaktig.  Vikten av att han får känna sig delaktig.
    Fantastiskt!
    Hon vill flytt fram min Bf men går inte med på det då jag vet när jag hade ÄL samt att min cykel bara är 24-25 dagar.  Så någonstans mellan 2/5 - 7/5 står Bf.  
    UL får ge ett mera korrekt datum sedan.  Barnet kommer ju när det kommer i alla fall
    På Bm inrådan köpte vi postafen, åksjuketabletter, för att behandla mitt envetna illamående som bara vägrar ge med sig.
    JAg mår illa hela tiden! Men men Postafen så har det fungerat idag!!!!
    Mår inte alls så illa och har till och med kunnat äta en "HEL" portion lunch!  
    Har inte klarat mer än ett par tuggor/måltid sista månaden.   
    Fungerar inte postafenet längre så finns ju Lergigan comp (hette det så? )att få utskrivet av läkare.  Hoppas att det funkar nu
    VArit hemma sedan i måndags på grund av mitt illamående, ryggvärk (foglossning?!?!) och blir hemma i morgon också, chefen tyckte jag skulle ta en dag till, för att orka jobba hela helgen sen....
    Hur är det med er andra idag?

Hur är det med magarna?
    Min är inte längre bara gasmage..... När jag ligger ner känner jag att det är en hård rund boll strax ovan blygdbenet!  
    Häftigt! 

• gosensgos
    minya skrev 2010-09-29 18:51:35 följande:
    Går in i vecka 9 imorgon

var hittar du dessa fina fotobilder?!
Svar på tråden BF maj 2011