Inlägg från: Mamma Maj08 |Visa alla inlägg
  • Mamma Maj08

BF maj 2011

Här är en till som gärna sparkas mot urinblåsan, man liksom hoppar till för en sekund. Sen har jag en öm punkt i magen som gör extra ont om hon prickar rätt, hade liknande sist me....känner igen den där kittlande känslan me :) min livmoder slutar precis vid naveln är i v 22....hur högt går eran livmoder?!

• Mamma Maj08

Min dotter är född 25 maj och hon hade en boddy, strumpor ett par velor byxor och en tillhörande "jacka" till....på huvudet hade hon en tunn hjälmmössa....har nu köpt ett liknande klädsett till min tösa i magen som är beräknad till den 27 maj....längtar ihjäl mig....:))

• Mamma Maj08

Jag rekomenderar också losec mups....dom håller i 24 timmar....:)) verkligen toppen! Det är en liten ynka tablett som ska sväljas hel.....

• Mamma Maj08

I natt gjorde mina sd ont, magen drog ihop sig och jag fick molvärk i ryggen och nedre delen av magen?! Det kan väll inte vara förverkar än? Hjälp....?!

• Mamma Maj08

Zion hade jag tagit om det blitt en pojke....:) men här blir det istället en liten Molly....:)

• Mamma Maj08

Fröken Anna: ett jätte stort grattis till Lill tösen....:)

• Mamma Maj08

Att stimulera bröstvårtorna fungerade för mig sist.....satt i ca 20-30 min, sen kom sd igång, gick och la mig och vakna med mensvärk och sd.....gick hela dagen med onda förvärkar. Åker in till förlossningen under kvällen, är då öppen 4 cm....:) dottern är sen född dagen efter :) ska absolut testa detta igen ;)

• Mamma Maj08

Fröken löken: ett stort grattis till lilla sessan....:))

• Mamma Maj08

Va på MVC för en stund sen

V: 34+3
    Sf: 31
    Foster hjärta: 153
    Foster: helt fixerad....:)

Underbart...:) Nu är det bara att vänta....:)

• Mamma Maj08

Åh vill också föda barn :) längtar såååå fruktansvärt!

• Mamma Maj08

Har haft ett konstigt illamående i 2 dagar. Nu på morgonen vakna jag av molvärk i både rygg och nedre delen av magen. Har även en del SD....känns att kroppen förbereder sig....spännande :))

• Mamma Maj08

Åh jag blir alldeles bebis sjuk av att läsa här....

Längtar såå efter min lilla Molly....längtan gör nästan ont....

Ett stort grattis till er alla som har sina små i famnen

• Mamma Maj08

EvaCristina: åh va spännande....blir så avis....:)

• Mamma Maj08

Eelliinnaa: åh så spännande :)

Åh vill också ha ordentliga värkar....än så länge bara mesiga förvärkar till och från....:/ står inte ut längre me denna eviga väntan :(

• Mamma Maj08

Är inne på SÖS.....checkat in på rum nr 11....:) är öppen 6 cm....4ra kvar yyyeeeeyyy....

• Mamma Maj08

Min lilla Molly tittade ut igår kväll....världens finaste....:))

48 cm lång och väger 2970g....
    Kika ut på 37+5
    Kan inte vara annat än lycklig just nu....:))

• Mamma Maj08

JosefineK: min lilla guld klimp föddes också den 12 maj....:) fast v 37+5....

• Mamma Maj08

Det lyckades jag med för 3 år sedan :)) världens bästa present :)

Svar på tråden BF maj 2011