BF maj 2011
Grattis till alla nyplussade och välkomna hit! Det ser ut att bli många majbarn! ![]()
Grattis till alla nyplussade och välkomna hit! Det ser ut att bli många majbarn! ![]()
På mig syns det inget ännu. Jag är iofs inte alls smal någonstans. men ingen skillnad ännu, visst känns det i byxorna men än så länge syns inget.
Vad kul med fler majbäbisar! Vi är ett stort gäng, nästan så att man knappt hinner med att läsa! ![]()

vad härligt att se flera plus!
det är en underbar resa ni förstagångsgravida nu har börjat! Är förstås lika exalterad den här gången som förra, men nu vet man ju lite mer vad som väntar... :P Förra gången kom plusset helt oväntat, därav bf 29 december, vi skulle inte alls bli gravida den månaden, hade försökt 9 månader då och hade paus... :P men tydligen så räcker det med att ha sex en gång under äl-väckan för att man ska få till ett mirakel. :P
Idag mår jag jättebra! inget illamående, ingen molvärk men brösten ömmar som vanligt. det kan jag väl stå ut med så länge jag slipper illamåendet. :P
Vad händer under första BM besöket?? Ska sambon med då?
Så där ja, nu var inskrivningen inbokad.
18 okt får jag komma dit. Hon frågade om jag ville komma på hälsosamtal, men jag sa nej. känns inte som om det behövs den här gången.
Jag mår faktiskt rätt bra just nu. Trött, men inte värst illamående för utom när jag stressar eller så.
Jag blev inte flyttad någon gång förra gången. Eller, BM tyckte 27 dec och jag tyckte 29 och RUL tyckte 29 och 29 blev det. :P Envisa unge som vägrade stanna inne över nyår. :P
Får se vad det blir nu då... BM höll med om samma datum som FL den här gången. Långt till den 18 okt nu tycker jag. Då kommer jag ha gått 10 fulla veckor.