BF maj 2011
Här är min färdiga barnvagnsmobil. Det tog sin lilla tid att hitta motivationen att göra klart den men nu hänger den äntligen i vagnen!

Här är min färdiga barnvagnsmobil. Det tog sin lilla tid att hitta motivationen att göra klart den men nu hänger den äntligen i vagnen!

Har du varit där på någon av deras föreläsningar?
Lina Sofi: Jag beklagar verkligen. Vad skönt att ni kunnat bearbeta det tillsammans 

Jag har gått upp typ 11 kg och då var jag redan tjock innan men jag orkar ärligt talat inte lägga ner energi på att bry mig om vikten. Så länge jag vet att jag inte vräker i mig onyttigheter och bebisen växer som han ska är jag nöjd ändå. Nångång ska jag väl få vara utan viktångest 
Idag har vi varit på TUL och tittat på vår lilla bebis. Jag blev tårögd både en och fyrtiofem gånger. Förra ultraljudet var hans ena njure lite förstorad men det hade växt bort nu så det känns jätteskönt. Han låg nästan precis på kurvan med en vikt på +3%. Vi får väl se hur bra det stämmer sen. Äntligen fick vi en fin profilbild på honom också, förra gången glömde han sig mest.

Ni som har mycket sammandragningar, hur känns dom? Jag känner ibland att magen blir stenhård och liksom drar ihop sig och ibland när jag går så får jag som håll i hela magen, jag antar att det är sammandragningar jag känner av
Jag brukar vara mest svullen mitt på dagen och eftermiddagen men jag vet itne riktigt om det beror på att jag blir varm eller på vätska. Jag iallafall bara vigselringen på mig nu, det funkade inte med två ringar utan att jag kände mig strypt