BF maj 2011
Kan tillägga att min barnmorska sa att hon aldrig hade varit med om att det hade varit något allvarligt när hon skickat sina gravida till specialmödravården för att bebisens hjärtljud var lite höga.
Kan tillägga att min barnmorska sa att hon aldrig hade varit med om att det hade varit något allvarligt när hon skickat sina gravida till specialmödravården för att bebisens hjärtljud var lite höga.
Det är svårt det där med namn som kanske inte passar när bebisen väl kommit ut, och det blir ju ännu svårare när man använt namnet man gillar hela graviditeten och kallat bebisen det. Tänk då om han kommer ut och ser ut som någonting annat, i värsta fall får vi ändra lite ording på dom namn vi valt 
Jahapp det blev en tripp till spec mödravården idag också efter BM-besöket eftersom bebisens hjärtljud var lite höga igen, dom låg på typ 165. När vi kom till förlossningen var hjärtljuden hela normala precis som förra gången och vi fick åka hem igen. Nästa gång ska jag säga åt BM att mäta hjärtljuden innan hon börjar kolla hur han ligger i magen, jag tror hon stressar honom när hon gör så och så blir hjärtljuden höga.
Jaja vi får väl ta en tripp till sjukhuset varannan vecka annars, inte hela världen. Det är ju alltid trevligt att lyssna på bebisen 
Hur ser era blodvärden ut förresten? Jag hade 125 idag och BM tycker att jag ska äta järntillskott varannan dag, men är inte 125 rätt normalt? Jag hade 123 som lägst för någon månad sen
Jag kommer såklart inte ihåg vad mitt normala värde låg på. Har lite fobi för järntabletter och alla biverkningar man kan få men jag kanske ska återgå till den vidriga blutsaften då. Har itne saknat den så mycket