Inlägg från: Lovelyness |Visa alla inlägg
  • Lovelyness

BF maj 2011

Jag skulle aldrig vilja att min man åkte iväg så nära inpå och det tror jag inte han skulle vilja heller, men om det känns bra för er så är det ju inga problem!

• Lovelyness

Måste bara fråga er om någon har problem med händer som somnar/domnar bort när ni sover? Jag vaknar säkert fem gånger per natt av att mina händer domnat bort, håller på att bli tokig. Jag läste om karpaltunnelsyndrom och antar att det är det jag fått. Skitstörigt är det iallafall, som att man inte hade nog med andra saker som stör sömnen...

Jag tänkte på det du sa Fröken Löken om olika datum om man tittar på senaste mens eller UL, undrar om det är många som har så. Jag har BF 21a men om jag räknar från min ägglossning så borde han komma 16e

• Lovelyness
    jakeline skrev 2011-04-13 10:46:30 följande:
    trodde att karpaltunnesyndrom var när det domnar hela tiden, inte bara på nätterna. Hade nog en "släng" av det sist jag var gravid. Stickigt och domnat typ hela tiden. Ingen trevlig upplevelse, men det gick bort sen. Mina armar och händer domnar lite som de vill även när jag är ogravid och har legat tokigt. Har jättesvårt att ligga på vänstersidan tex för hela den är lite knasig... 

Enl ul har jag bf 20 maj och enlig mensen den 13. jag tror ju att den kommer den 13 bara för att det är en fredag... :P  
    Jag har på dagarna också men inte lika mycket som på natten, men det är väl för att jag ligger mer still då antar jag. På dagarna rör jag mig iallafall lite, ibland Flört

Jag har fått för mig att min kommer komma tidigare än 21 maj också men bara därför kommer jag väl sitta där med en junibebis!
  • Lovelyness

Jag kan inte ens tänka mig hur det kommer vara när bebisen kommit sen, jag är en så sinnessjukt orolig person. Jag oroar mig för alla jag älskar precis hela tiden, jag kommer vara ett vrak

• Lovelyness

Fröken Hanna: Vilken sötnos! {#emotions_dlg.flower}

Ni som har bebisar som fixerat sig eller iallafall börjat göra det har ni känt någonting? Jag känner hur min trycker neråt när han rör sig ibland, det känns typ som att någon hugger mig med knivar. Riktigt oskönt, men jag antar att det är för att han är långt ner och möblerar om lite i mitt bäcken eller något Glad

• Lovelyness
    tove83 skrev 2011-04-14 18:49:57 följande:
    mmm ja vet...undra vem som är pappan egentligen??hehe löjligt...i morgon är det 8 års sedan jag å min gubbe träffades för första gången...och det är även min födelsedag oxå;))
    Grattis i förskott på 28årsdagen (om du är född 83 :) jag fyllde 28 i förrgår. Har hittat mina två första gråa hårstrån den senaste månaden, riktigt härligt!
  • Lovelyness

Jag har en virkfråga mitt i alltihop, ni som virkar randigt med olika färger hur gör ni med skarvarna mellan färgerna? Jag tycker alltid att man ser skarven så tydligt

Svar på tråden BF maj 2011