BF maj 2011
Jag skulle aldrig vilja att min man åkte iväg så nära inpå och det tror jag inte han skulle vilja heller, men om det känns bra för er så är det ju inga problem!
Jag skulle aldrig vilja att min man åkte iväg så nära inpå och det tror jag inte han skulle vilja heller, men om det känns bra för er så är det ju inga problem!
Måste bara fråga er om någon har problem med händer som somnar/domnar bort när ni sover? Jag vaknar säkert fem gånger per natt av att mina händer domnat bort, håller på att bli tokig. Jag läste om karpaltunnelsyndrom och antar att det är det jag fått. Skitstörigt är det iallafall, som att man inte hade nog med andra saker som stör sömnen...
Jag tänkte på det du sa Fröken Löken om olika datum om man tittar på senaste mens eller UL, undrar om det är många som har så. Jag har BF 21a men om jag räknar från min ägglossning så borde han komma 16e

Jag kan inte ens tänka mig hur det kommer vara när bebisen kommit sen, jag är en så sinnessjukt orolig person. Jag oroar mig för alla jag älskar precis hela tiden, jag kommer vara ett vrak
Fröken Hanna: Vilken sötnos! 
Ni som har bebisar som fixerat sig eller iallafall börjat göra det har ni känt någonting? Jag känner hur min trycker neråt när han rör sig ibland, det känns typ som att någon hugger mig med knivar. Riktigt oskönt, men jag antar att det är för att han är långt ner och möblerar om lite i mitt bäcken eller något 
Vad spännande det blev här i tråden helt plötsligt 
Det här med faderskapet har jag missat helt, gäller det om man är gift också eller är min man automatiskt pappa då?
Ja men det där vet man ju, ni sambos är ju så lössläppta 
Herregud det finns så mycket konstigheter i samhället.
Jag har en virkfråga mitt i alltihop, ni som virkar randigt med olika färger hur gör ni med skarvarna mellan färgerna? Jag tycker alltid att man ser skarven så tydligt