BF maj 2011
Då förstår jag! Jag begärde för en längre tid, får väl hoppas att det går att gå in och ändra sen om man vill ha färre eller fler dagar.
Då förstår jag! Jag begärde för en längre tid, får väl hoppas att det går att gå in och ändra sen om man vill ha färre eller fler dagar.
Vad skönt att det är på gång skalbagge! 
Själv tänkte jag starta en ny tråd, "vi som inte kommer få se våra majbebisar förrän i juni" 
Ladylovelylocks: jag känner oxå just nu att jag kan haka på i din "nya" tråd. jag som kännt hela tiden att jag ska få innan har ju helt plötsligt fått känslan att jag kommer gå över så det skriker om det. men samtidigt har jag ju lite mer än 2 veckor kvar så mycker hinner hända.hoppas!!!!(bf 15)
Grattis till alla söta bebisar! 
Skönt att vi är några som har sena BF-datum så man inte behöver stressa upp sig fullständigt 
Jag får fira att jag är fullgången idag! Det känns helt sjukt att det redan är maj, jag förstår inte riktigt vart tiden tog vägen
Här är man borta några timmar och vad gör ni? Föder massa barn!! Jättegrattis till alla nyblivna mammor! Än så länge verkar det vara väldigt mycket pojkar precis som vi trodde!
Vilka jättesöta bilder skalbagge och la vie en rose 
Imorse var vi på TUL igen och vår bebis väger 3200 gr just nu vilket skulle vara normalt. Efter ultraljudet fick jag jätteont i mitt bäcken och var tvungen att gå hem och lägga mig, jag antar att det berodde på att dom rörde magen så mycket. Nu är det iallafall bättre 
MissSindra: Vad vägde er bebis nu, sa dom det? Vår vägde 3200 idag men vi fick ingen procent och jag glömde fråga
Misswiren: vilken jättesöt bebis!