BF maj 2011

Vagnen är beställd.
Ifall vi får en flicka så blir de svart vagn som ovan fast med röd åkpåse.
Ifall de blir pojk blir vagnen helsvart...
Längtar sååå tll våren nu :D

Idag är jag nere på tvåsiffrigt wohooooo om 99 dagar ungefär mer el mindre (mindre hoppas vi) får vi se våran lilla bebis... ohh va ja längtar...
Hoppas tiden går lika fort dom sista 3 månaderna så som de har gjort hittills... :D
På torsdag går man in i v29 :D Idag va jag hos barnmorska Vikt. 70kg (+7 kg sen inskrivningen) SF-mått 28 cm Bebisens hjärtslag 138/min
Idag var de minst sagt en interessant dag.. Vi åkte till förlossningsavdel. för och titta runt lite.
Vi var 5 par där och tittade runt. Alla först föderskor.
Gick runt och allt såg så bra och fint ut. Men sen, SEN går man förbi ett rum och därifrån hör man
världens skrik. Jag ville bara gå in och trösta denna mamman och hjälpa henne på ett eller annat sätt...
Ohhhhh snart ligger man där själv och skriker för fullt utav smärta... AJ ser inte fram emot de... :D
Hej!!
Länge sen jag skrev sist men har varit inne regelbundet och läst era inlägg.
Grattis till er alla som har fött :D
Själv har jag BF 25 maj men igår var jag hos min läkare på rutinkontroll och han tror att bebisen kommer komma tidigare.
Bebisen va fixerad och låg med huvudet ganska långt ner, och jag hade symptomer så som isande känsla i svanskotan och neråt mot rumpan, ont i "musklerna" i snippan så att säga. Och så har min slempropp gått för 3 dagar sen och jag har SD fast inga som gör jätte ont utan magen blir stenhård.
Så igår kväll packade jag min BB väska.
Övrigt så mår jag hur bra som helst. Idag spelade jag tom fotboll med kompisars barn.
Märks att man har fått dålig kondis då man blev sååå anfådd.
Ni som har fått era små bebbar skulle ni kunna förklara lite mer detaljerat hur era värkar kändes innan ni åkte in och födde??!!
Ligger i sängen blev väckt utav SD.
Försöker ta tiden mellan Sd med Värktimer men blir bara förvirrad.
Har inte alls ont utav dom utan måste hela tiden känna efter om magen e "stel" och då får jag de bekräftat att Japp nu e en på G.
Men får ändå inte till detta. E så osäker på mig själv och min kropp.
När e det dags egentligen?
Ska det inte göra ont!!!!??
Ska försöka somna om nu och se vad som händer på morgonen då får mannen hjälpa till att känna, bedömma och ta tid
Har någon upplevt att eran mage blir spänd och sten hård i flera minuter. E uppe i 4 min och orkar inte ta tid mer..
Vet någon vad detta kan vara, känner någon igen sig?
Har inte ont el så.
Nojnen:
Här tittas det också varje vecka på det med mannen. Blev så besviken och arg förra veckan då jag satte mig fastklistrad framför tvn och så visade dom final utav körslaget istället.
Ohhh så typiskt.
Glömde helt av att jag hade tid hos min BM idag kl 14.00 och detta kommer jag på en hel timme senare. Ohhh har sån ångerst nu!!!