BF maj 2011
Eller åk in till förlossningen när sammandragningarna är som värst och säg att du redan tagit bricanyl men det inte hjälp så kan de ofta fixa sjukskrivning....
Bm besök idag:
V 34 (33+3)
SF mått: 35cm
Blodtryck: 115/63
Blodvärde: 111
Hjärtslag: 140-150
annars allt ok, dock lite utslag på urinprov så ska lämna morgonurin på måndag för nytt test och besök hos bm och ev besök på bedömningsmottagningen om det inte ser bra ut.
Jag få redan nu ordentliga förvärkar om jag "masserar" bröstvårtorna... Och vet att jag använde det sist för att få igång värkar, dock vart det bara falska värkar då. Men under förlossningen blev värkarna värre då...

Usch och fy vad jag mår dåligt. Ont i huvudet och kroppen, yr och snurrig. Ont i magen och massa ont mellan benen. Även öm mellan benen känns som om jag är svullen där.
Tycker det räcker nu vill ha ut bebben. Går in i vecka 36 imorgon 35+0.
Ska till Bm kl 9 imorgon så får se vad hon säger då.... men detta är inte kul...
Fixade en bebistråd....
www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html
hoppas den duger =)
Hemma från beök hos bm
V35+0
Sfmått 36
tryck 110/60
blodvärde 105
sen var det en del i urinen
+1 protein och en hel del lectrocyter? så det blir odling på det.
De var lite oroliga för sista dagarna har jag haft massa yrsel, hjärtklappning och illamående och inte minst en jäkla huvudvärk.
Fick vara helt sängliggande igår för jag var så dålig.
Min mvcläkare sa till mig på skarpen att åka upp till förlossningen/specialmödravården om jag mår så dåligt igen. Får då kanske de lägger in mig och sätter igång mig...
men har ju en bit kvar så här ska iallafall knådas tuttar haha.
Även bm sa att det är ingen liten bebbe i den här magen inte... =)