BF maj 2011

Men hur är det ifall det skulle vara ett MA ( hoppas verkligen inte ju!!!!! ). Om man tar ett nytt gravtest, skulle det visa plus iallafall? vi leker med den hemska tanken att fostret kasnke dött för 2 veckor sedan??!

Jaha VUL skulle ske idag, spyr som en gris så jag var tvungen att avboka. Note to self: Sluta boka saker på morgonen!!!

Vad skönt att allt var okej minya och lycka till! 
Hej Kottemor och LilaFjäril! Jag började äta levaxin i fredags efter att jag hade fått tillbaka prover från BM. Känns sådär, och efter alla skräckhistorier man läser om barnet i magen och sköldkörtelproblem hos mamman så får man ju lite halvångest...
Hur var det för er, hur kom ni på att ni hade dessa problem? Har ni tagit prover tidigt i graviditeten för att kolla era värden?
Känner mig lite som en amatör när det gäller det här...
Var och shoppade ett antal tunikor igår på KappAhl för halva rea-priset för att kunna dölja min kula någon vecka till för de på min arbetsplats. Det börjar bli lite knepigt nu när man ser ut att vara ett antal veckor längre fram ![]()
En fråga: Har väldigt svårt att borsta tänderna. Kräks varje gång som jag ska borsta.
Någon fler som har det problemet? Helt sjukt att man får uppleva så mycket nytt trots detta är min tredje graviditet. ![]()