BF maj 2011
Vilket fint namn ni valt
Vilket fint namn ni valt
39+1 idag och ingen bebis än... Härligt med alla frågor man får överallt, jag måste nog stänga av mobil, hemtelefon och facebookchatt innan jag blir knäpp.
Det roliga är ju folk som står en nära som frågar om någonting är på gång, som att man skulle råka glömma säga till om det kommit en bebis....
Och här sitter jag och är avundsjuk på er som gått över BF. Jag har BF -4 och tycker att det räcker gott och väl nu. Känns ju lite halvtrist att veta att det kan vara nästan tre veckor kvar...
Det känns som att det enda jag gör nu för tiden är att gnälla, härligt 
Har erat SF-mått ökat som vanligt på slutet? Jag har ökat en centimeter på en månad, men jag antar att det är för att han typ ligger nere vid mina tår nu för tiden...
Idag är det frisörbesök som gäller, när jag beställde det för en vecka sen var jag helt säker på att jag skulle behöva avbeställa tiden eftersom jag skulle föda innan men icke! Jaja bra att jag hinner få lite kortare hår innan bebisen kommer iallafall! Men jag har hellre hår ner till rumpan och föder 
Glömde ju såklart kommentera bilden. Vad söt han är skalbagge, och vad mycket hår!
Vad skönt att det kommit igång maj09!
Undrar hur många majbebisar det blir i tråden...
Haha nej junibebisar skulle jag ju skriva