BF maj 2011
jag har gått upp ett kilo ungefär och tycker magen är lite svullen också och hård.. så spännande med allt som händer..
jag har gått upp ett kilo ungefär och tycker magen är lite svullen också och hård.. så spännande med allt som händer..
Jag är i vecka 7. Jag har fått ett svagt illamående som är konstant hela tiden, så jobbigt men de är ju för en bra sak försöker jag tänka.
Inatt drömde jag också så konstigt, vi skulle på ultraljudet nu som vi ska på om två veckor och då säger läkaren "men det är ju inget här, det blev ingenting utan cellerna slogs sig aldrig ihop så det är inget här!?".. var såå jobbigt.. bara hoppas på att få höra att allt ser bra ut nu!! ;)
Idag när jag vaknade kände jag inget illamående, så skönt.. har mått så illa de senaste dagarna.. trots postafen.. men lyckats hålla tillbaks från att kräkas såhär långt.
Grattis till alla nya + !!
skalbagge - hoppas det inte är något, det där vill man ju inte ska hända men man har ju hört om många som fått så i början men att det gått bra sen.
Idag ska jag försöka mig ut och shoppa lite, är så seg och trött bara, skulle kunna ligga på soffan hela dagen, men det vill jag inte.. en höggravid kompis ville träffas idag med men jag tycker det är så jobbigt att behöva "ljuga" och inte säga att man också är gravid så jag håller mig undan alla lite nu. Vill gå på UL och se att allt är bra innan vi säger till någon.
ha en skön lördag alla gravida pinglor!
Vad kul för alla som fått gå på ul och se ett pickande hjärta!
Jag är nu 6+4 och ska på första ultraljudet för att se att allt ser bra ut när jag är 7+6.. börjar närma sig!!
Jag tänkte skriva in mig sedan efter det om allt ser bra ut.

Idag mår jag så dåligt, vet inte om jag ska ta en postafen om de kommer att hjälpa,. uuurk...
Det sägs ju att ju sämre man mår desto troligare väntar man en tjej men de känns som vi väntar en kille såhär långt. Och min kompis har kräkts och mått jättedåligt hela graviditeten och sedan fått en kille så det kanske inte stämmer.. har ni hört de också??