• jakeline

BF maj 2011

minya skrev 2010-09-25 15:53:41 följande:
    det var lite skillnad på oss mysig mage du hade  
    mm den var jättemysig! :P längtar efter den nu! Så att man stolt kan vanka omkring och folk flyttar sig! hehe.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline
    Tid för barn 75 skrev 2010-09-25 19:58:53 följande:
    Hej på er! Har inte varit inne här på ett bra tag. Full rulle med dottern och sen har jag de senaste veckorna varit rejält illamående och rapig. Men framförallt så himla trött, 'värre' än förra grav., helt klart. Kanske håller illamåendet på att lätta, känns så senaste dagarna. Hoppas!

Har jag fått hjärnsläpp, eller fanns det inte en BP-lista i denna tråd? Skulle vilja uppdatera mig på den men hittar inte listan... Eller var det en annan tråd...? (Graviditetstokig eller bara allmänt snurrig??? )
    det var snack om att den skulle flyttas till en egen tråd, men jag har inte sett någon länk. Det ligger nog en bf-lista längre bak...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline
    minya skrev 2010-09-25 21:06:27 följande:
    haha ja fast för mig flyttade de inte på sig. Men jag brukade få lite mer sittplatser än normalt när man åkte kollektivt  men oftast så fick man stå precis som vanligt. Äldre kan jag förstå, så som handikappade eller de som har ont eller "fel" men alla dessa ungdomar som enbart är lata kan ju gärna lyfta röven
    haha jag fick stå längst bak i bussen en gång, den tidigare bussen kom inte så det var två busslaster i en. det var knökfullt och magen syntes gott och väl, men inte en jävel reste på sig. jag har ca 50 min med buss hem. Gissa om jag bröt i hop när maken kom och hämtade mig vid bussen?! jag höll helt ärligt på att svimma...
  • jakeline

Vi gjorde inga test förra gången, och kommer inte göra det den här gången heller. Men jag kan förstå de som väljer att göra dem av olika anledningar. Vi kör på UL och hoppas på det bästa. Fungerade förra gången!

• jakeline
    minya skrev 2010-09-26 16:25:24 följande:
    nån som har nått tips på bra serie?
    känns som jag gått igenom de flesta nu  
    tv-serie? i sådana fall vilken genre?
  • jakeline
    minya skrev 2010-09-26 17:30:40 följande:
    har nog sett alla de klassiska som går/gått på tv Rynkar på näsan
    kollat nu senast på Pretty little liars och Sherlock (2010) som inte kommit hit än, men efter där verkar de smådött
    jag kan ju rada upp de jag följer i usa-takt (eller UK-takt)... :P

Supernatural
    True Blood
    Glee
    Vampire Diaries
    The Big Bang Theory
    How I met your Mother
    Two and a half men
    Eureka
    Private Practice
    Greys Anatomy
    Legend of the Seeker
    Merlin
    Gossip Girl

Det är säkert fler, men jag kommer inte på dem just nu. Många av serierna har startat igen nu i Usa. inte true blood då för den är slut... Har fler serier som jag vill se, men inte har kommit mig för. Tänkte ta igen det när jag är mammaledig. :P
  • jakeline
    Jean skrev 2010-09-27 01:25:31 följande:
    Mina favvo serier ar

Alias
    Brothers and sisters
    Desperate Housewives
    Friends
    SATC
    Prison Break
    Cougar town
    Gilmore girls

Mamma skickade precis forsta sasongen av Solsidan till mig och fan va roligt de va!
    Har dom senaste veckorna kollat igenom dom flesta Wallander filmerna, eftersom jag bor i Australien sa kanns de som min storsta craving ar vad som helst svenskt haha.... Allt jag har hemma i svensk mat vag har gatt ganska snabbt. Ska be mamma skicka ner en box med svensk forpackad mat snart... =)

Mar sa uselt igen sa de blir nog soffan igen med nan ny serie.... =/ De ar verkligen som att ha den varsta bakfyllan nansin.
    Cougar town missade jag ju! den gillar jag också. Och gilmore girls. synd att de la ner den dock... något att se igen nä rman är ledig... :P

Bellanotte--> väkommen!
  • jakeline
    LadyA01 skrev 2010-09-27 13:41:19 följande:
    Var på Hälsosamtal idag, och fick ett vul bokat till 1/11. Tyckte det var så länge tills dess, så jag bokade ett privat den 14/10! :) inskrivning 19/10. Spännande!! :)
    härligt! :) Har inskrivning 18e!
Svar på tråden BF maj 2011