BF maj 2011

Kändes gott att allt var bra! 
Hjàlp, kombi, duo etc. jag blir helt snurrig. Vi har kòpt en TRIO, àr vi helt ute och cyklar??

Haha, ja då behöver man ju inte någon bulldozer som en annan behöver här på landet 

Här måste man tänka på breda hjul som klarar av skumpiga grusvägar samtidigt som den ska gå och köra när man tar sig in till stan. 
Som jag sa i mitt tidigare inlägg, vagnar är så individuellt och det som är rätt för mig är fel för en annan osv.

Verkar som de flesta hàr àr pà det klara med vagnar men har ni funderat nàgot pà bàrsele/bàrsjal? Jag surfade runt lite igàr och det àr ju en djungel det dàr med! 
Funderar sjàlv pà en Baby Bjorn Active, den verkar kàck men har fàtt lite kritik fòr att den inte àr ergonomisk nog. De flesta jag kànner hade inte ens nàgon. Fòr oss kànns det nòdvàndigt dà vi har hund och borde vara praktiskt att ta bebisen pà magen nàr man ska ut pà kortare promenader istàllet fòr att slàpa med vagn. 
Vad àr ni inne pà? 
Gud va bra ni àr tjejer 
 Tack fòr alla tips, det blir nog Baby Bjorn dà som vi tànkt. 
Sen ska min kompis som àr fràn Senegal làra mig bàra i sjal/sarong ocksà, hon har alltid burit sina egna barn sà. Men jag tror inte jag ger mig ut pà stan med bebisen i en sarong 
 utan tànkte att det kan vara bekvàmt att ha hemma medan man pàtar i tràdgàrden eller grejar med annat.
Min lille kille hade inte vànt pà sig nàr vi var dàr sist (typ 2 veckor sedan) utan satt hur bekvàmt som helst rak upp och ned i skràddarstàllning som en buddha med tummen i mun, lille tuss...