BF maj 2011
Skalbagge: lägger du in bebistråden i trådstarten =) så den blir lätt att hitta =)
Skalbagge: lägger du in bebistråden i trådstarten =) så den blir lätt att hitta =)
Jag ska få låna en blodtrycksmätare av min mamma som hon har hemma. Så man kan ha lite koll...=)
Ni som fått era små glöm inte att uppdatera andra tråden och fylla på listan som påbörjades så vi alla har lite koll.... (självklart om ni hinner nu när ni har era små =) )
Grattis alla som redan fått =). Är så galet avis just nu.
Har ju väntat i evigheter känns det som sen att läkarna och Bm inte tror att jag kommer gå tiden ut utan hela tiden sagt det är nog inte så lång tid kvar nu. Gör ju att man tror att den borde komma snart.
Går in i v 38 (37+0) idag, så hoppas verkligen den vill komma snart. Ska till bm nu kl 13 så hoppas att jag vågar fråg om hon kan ta en titt och se om dessa jävla förvärkar har gjort någon nytta alls... och hur det är där nere för ont som faan har jag stup i kvarten.
Åhh vilka söta barn som kommit.
Själv var jag ju hos bm idag.
V37+0
Sf mått 39!!!
Blodtryck 116/63
Blodvärde 125
Vikten + 5 kg på 2 veckor.
Blodsocker 4,2
bpm 134
Hon vart lite orolig när magen var så stor och jag haft minskade fosterrörelser så fick direkt tid på bedömningsmottagningen som oxå vart oroliga.
Tillväxt UL visade på +23-24% på bebisen och massa fostervatten på gränsen till för mycket.
Ctg visade sammandragningar varannan minut.
Läkare gjorde undersökning men bara öppen för ett finger = för omföderska stängd.
Så allt vara bara bra och bebisen är stor så det är bara vänta.