• Angi07

BF maj 2011

Lycka till Fröken Hanna!

jag har lågt blodtryckt och det är jätte jobbigt, känner mig  svimfärdig och yr flera gånger om dan ,men tiden har gått fort, går in i  v.37 på måndag.

• Angi07

Grattis Froken  Hanna!!

V.37 idag och jag känner mig trött , orkar inte gå mycket, bara korta promenader med hunden.Hoppas att bebisen vill titta ut snart.

• Angi07

jag undrar om jag ska ha så här fram till förlossningen. Vi var hos Bm igår och allt såg bra ut, bebisen är fixerad. Men jag har ont när jag går, det känns som jag kommer gå sönder. Är iv.37 så jag hoppas att bebisen kommer snart.

• Angi07
    Kottemor skrev 2011-04-18 09:06:11 följande:
    Ja, det ska bli spännande och se om det kan ge något resultat. Grejen är att det ger mer SD också och det har jag inget behov av Därav väntar jag till jag är inne i v.36 och påsken är över Jag har legat på sjukhus en påsk pga. graviditet och tänker inte göra det igen!
    extra Sd behöver jag inte hellerRynkar på näsan , går in i v.38 idag och har slutat med bricanyl pga. jag vill ha min bebis nu, har så mycket ont i underlivet när jag går så jag hoppas på att det kommer ... har onda Sd som kommer då coh då men jag vill inte stoppa dom nu med bricanyl.
  • Angi07

Jag har också jobbiga vattniga flytningar, det är normalt i slutet .
    Nu börjar att bli tråkigt och jobbigt , är i v.38 och blodtrycket är lågt, detta påverkar mina dagar. Har bf den 8 maj, inte så mycket kvar.

• Angi07

Grattis La vie en rose!!
    jag är i v.38+3 och längtar.... Var hos Bm idag och allt var bra, det är bara hoppas att bebisen vill titta ut snart.

• Angi07

Hej!!
    En till bebis kom igår kl 14.39! . Vattnet gick kl 04.00 och vi var på förlossningen kl.05.00. Det blev en liten pojke ( vikt 3235, 51 cm) som vi trodde från början. Ville inte stanna på BB länge, så vi åkte hem idag efter lunch. Vi är så glada, jag njuter nu, det känns så skönt , är så glad....!!

• Angi07
    Kottemor skrev 2011-04-30 22:17:07 följande:
    Jag är hemma än

HAr haft värkar hela dagen och har än, men jag tror bannemig att det bara är pinvärkar.
    Men jag tror ju inte att jag kommer gå till den 25 maj när det är så livligt redan... mannen tror att vi får inom en vecka iaf, men vi får väl se vad som händer och sker.

Måste fråga er omförderskor, har er slempropp alltid gått några dagar innan förlossningen? Min har ju inte gått och det tycker jag talar emot att det är på gång...
    Med första sonen startade förlossningen med blödning så då märkte jag aldrig av slemproppen, med andra sonen kom den dagen innan om jag inte minns fel.

Grattis till er andra som har fått, inte alls avis

Hoppas att alla har haft en trevlig valborg!
    Håller tummarna  på att din bebis kommer nu!  min slempropp lossnade när jag var på förlossningen i fredags två timmar innan bebisen föddes.
  • Angi07
    Charlott29 skrev 2011-05-04 09:35:21 följande:
    Jösses vad fin han är!
    I vilken vecka kom han? Längd/vikt?
    v.38+4.   vikt. 3255 och 51 cm.
  • Angi07

Grattis till alla som har fått sin bebis!!

vår son fyller en vecka idag , jag har inte kunnat sova mera en tre timmar varje dag, lillen sover inte så mycket. Sambon sover just nu, det var en lång natt för honom med., Glad 

• Angi07
    down under skrev 2011-05-09 09:35:05 följande:
    Tack alla! Lilla Keylah föddes inatt 3.40 och var 49cm lång och vägde 3540g!! Lycka!!!
    Så nu ligger jag och snusar bebis! Det är fullt på bb så vi är kvar på fl..
    Det gick jättefort den här gången med så hann inte få någon smärtlindring förutom lustgas.. var väldigt jobbigt men värt det! Ska försöka lägga in en bild oxå,
    Grattis!!!
  • Angi07

vad söt liten kille! min bebis kom den 30/4 , 10 dagar före BF( 9 maj)

• Angi07

Grattis till alla som har fått sina bebisar!!

Tiden går, min lille är 4 veckor idag,han kom 10 dagar före BF( 9 maj). Jag fick en bröstinfektion pga såriga bröstvårtor så jag fick antibiotika, och måste fortsätta 10 dagar till, och lillen är förkyld, inte ovanligt med 4 syskon till hemma.

• Angi07

Grattis Lina Sofi! undrar hur många är kvar och väntar fortfarande.

Min lille är 4 veckor nu, tiden bara går och jag njuter varje dag!.

• Angi07

vad söt hon är! min kille är också 6 veckor gammal.

nenababe skrev 2011-06-12 13:19:04 följande:
    Fanny ca 6 veckor :)

• Angi07

vad fina bebisar!! grattis till alla!, det verkar att alla vår fina bebisar har kommit eller?.

Svar på tråden BF maj 2011