BF maj 2011
Lycka till Fröken Hanna!
jag har lågt blodtryckt och det är jätte jobbigt, känner mig svimfärdig och yr flera gånger om dan ,men tiden har gått fort, går in i v.37 på måndag.
Lycka till Fröken Hanna!
jag har lågt blodtryckt och det är jätte jobbigt, känner mig svimfärdig och yr flera gånger om dan ,men tiden har gått fort, går in i v.37 på måndag.
Grattis Froken Hanna!!
V.37 idag och jag känner mig trött , orkar inte gå mycket, bara korta promenader med hunden.Hoppas att bebisen vill titta ut snart.
jag undrar om jag ska ha så här fram till förlossningen. Vi var hos Bm igår och allt såg bra ut, bebisen är fixerad. Men jag har ont när jag går, det känns som jag kommer gå sönder. Är iv.37 så jag hoppas att bebisen kommer snart.
, går in i v.38 idag och har slutat med bricanyl pga. jag vill ha min bebis nu, har så mycket ont i underlivet när jag går så jag hoppas på att det kommer ... har onda Sd som kommer då coh då men jag vill inte stoppa dom nu med bricanyl.
Jag har också jobbiga vattniga flytningar, det är normalt i slutet .
Nu börjar att bli tråkigt och jobbigt , är i v.38 och blodtrycket är lågt, detta påverkar mina dagar. Har bf den 8 maj, inte så mycket kvar.
Grattis La vie en rose!!
jag är i v.38+3 och längtar.... Var hos Bm idag och allt var bra, det är bara hoppas att bebisen vill titta ut snart.
Hej!!
En till bebis kom igår kl 14.39! . Vattnet gick kl 04.00 och vi var på förlossningen kl.05.00. Det blev en liten pojke ( vikt 3235, 51 cm) som vi trodde från början. Ville inte stanna på BB länge, så vi åkte hem idag efter lunch. Vi är så glada, jag njuter nu, det känns så skönt , är så glad....!!
Här kommer en bild på lillen, tre dagar gammal

Grattis till alla som har fått sin bebis!!
vår son fyller en vecka idag , jag har inte kunnat sova mera en tre timmar varje dag, lillen sover inte så mycket. Sambon sover just nu, det var en lång natt för honom med.,
grattis kottemor!!
vad söt liten kille! min bebis kom den 30/4 , 10 dagar före BF( 9 maj)
grattis!!
grattis maj09!!!
Grattis till alla som har fått sina bebisar!!
Tiden går, min lille är 4 veckor idag,han kom 10 dagar före BF( 9 maj). Jag fick en bröstinfektion pga såriga bröstvårtor så jag fick antibiotika, och måste fortsätta 10 dagar till, och lillen är förkyld, inte ovanligt med 4 syskon till hemma.
Grattis Lina Sofi! undrar hur många är kvar och väntar fortfarande.
Min lille är 4 veckor nu, tiden bara går och jag njuter varje dag!.
vad söt hon är! min kille är också 6 veckor gammal.

vad fina bebisar!! grattis till alla!, det verkar att alla vår fina bebisar har kommit eller?.