BF maj 2011
Imorgon är det dax för MKP, håll tummarna för mig!
Livrädd inför undersökningen, men det bara måste göras, klockan 09.15 är det dax!
Imorgon är det dax för MKP, håll tummarna för mig!
Livrädd inför undersökningen, men det bara måste göras, klockan 09.15 är det dax!
Ja jag tog den mot svininfluensan och som jag har fattat det så är det när man inte tagit den som dom rekommenderar årets vaccin, eller? Förstår absolut att du har beslutsångest, lite som att välja mellan pest eller kolera 
Jag är kanske mest nyfiken i hela världen så jag tänker inte ens försöka intala mig själv att inte ta reda på kön... Min man sa i början att han inte ville veta men nu har han helt plötsligt blivit jättenyfiken och vill också veta. Så vi får väl se om den som göra ultraljudet vill berätta, det står på lappen vi fick att de inte tittar efter kön men jag antar att de kanske gör undantag om det är uppenbart...
Gud vilken beslutsångest jag fått om det där vaccinet nu då... Ska ni andra vaccinera er mot influensan?
Det är verkligen värdelöst att sitta och läsa på nätet om fördelar och nackdelar, nu är jag ännu mer förvirrad...