BF maj 2011
Idag har jag så mkt sammandragningar så jag börjar bli orolig faktiskt... och oro gör dom inte färre precis.
Men jag ska sitta i soffan och ta det lugnt nu och inte göra ett dugg mer idag!
Hmm... hoppas det inte är ngt på gång...
Idag har jag så mkt sammandragningar så jag börjar bli orolig faktiskt... och oro gör dom inte färre precis.
Men jag ska sitta i soffan och ta det lugnt nu och inte göra ett dugg mer idag!
Hmm... hoppas det inte är ngt på gång...
Ja, jag vet ju att det oftast inte är ngn fara..
Vi har ju burit barn innan så det är ju känsligare, men andra sonen hade jag sjukt mkt sammandragningar också men jag minns inte när dom började riktigt.
Men vila, vila, vila! Inte gära mer idag, bara sitta på soffan och du med Madeleinelouise! Men det är lättare sagt än gjort när man har barn sen tidigare
Men mina är stora så dom klarar det mesta själv, jag kan bara peka och säga antingen ja eller nej
tycker det har lugnat sig lite nu, ett tag var det var 3-4 minut... oooops... *vila vila vila vila*
Jag är ju sjukskriven just nu, men om jag blir operarad i min hand och detta blir klart innan BF
Så har jag tänkt att gå hem den siste april, är beräknad till den 25 maj.
Är så sjukt trött igen och har varit ett par veckor, trodde mitt blodvärde spökade så jag var och kollade det idag. Men hade 143 i blodvärde och det är ju jättebra, så BM trodde att jag "bara" var gravidtrött. Sover väldigt dåligt på nätterna, varje gång jag behöver vända mig så vaknar jag, mina höfter is killing me!!
Men men, bara 18 veckor kvar
Hej på er allihop
Måste gnälla lite, sjukstuga här hemma
Jag och barnen har drabbats av influensan. Vi ligger i mellan 38-40 graders feber, hosta, snuva, frossa, huvudvärk, kallsvettningar omvartannat.
Jag har inte kunnat äta på två dagar och vågar inte hosta, mina luftrör is killing me! Har precis sovit 3½ timme i sträck igen och känner bara för att somna igen...
Känner mig orolig för att vara gravid och befinna mig i detta skick...
Ja, vad ville jag med detta inlägg, gnälla lite och tycka lite synd om mig själv
Sorry..
Jag är också RH-negativ.
Läs på denna sidan, där finns svar på era flesta frågor tror jag.
http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=15028
Fortfarande krasslig i influensan, så även barnen. Yngsta sonen inne på 6 dygnet med hög feber och rikitgt hemsk hosta, varit hos läkaren 2 ggr och idag trogs prov på vilken influensa vi drabbats av... får besked imorgon fm.
Tove83: Vi har en Emmaljunga DUO EDG och är jättenöjda med den. Stabil och bra, det gillar jag.
Vi kommer använda oss utav vagnen som vi har haft till våra andra två barn, den är verkligen jättefin ännu.
Jag har kommit in i en "boa" period. Jag vill fixa till bebisens ankomst, men det är lite väl tidigt ännu
Är bara i v.23 och jag har gott om tid ännu för att hinna med allt. Vi har det mesta redan och allt ska mest bara tvättas och ställas iordning.
Letar efter ett skötbord att ha ovanpå badkaret, tänkte faktiskt köpa ett beg. Det dumma är att vi hade ett själv, men sålde det för två år sen till min mammas arbetskollega, jaja det är lätt att vara efterklok!
Sen vill jag ha en ny spjälsäng, den vi har nu är i bok och jag vill ha en vit, så den passar in i sovrummet, haha!
Och måla den gamla är jag inte road av, alla dessa skrymslen och vrår på en säng... *hua, orkar inte*
Annars är läget bättre härhemma, alla mår bättre och influensan är på väg bort BORT BORT!!! ![]()

Haha, ja då behöver man ju inte någon bulldozer som en annan behöver här på landet
Här måste man tänka på breda hjul som klarar av skumpiga grusvägar samtidigt som den ska gå och köra när man tar sig in till stan.
Som jag sa i mitt tidigare inlägg, vagnar är så individuellt och det som är rätt för mig är fel för en annan osv.