• tove83

BF maj 2011

Jodi skrev 2011-02-07 21:26:09 följande:
    Jag är sjuksköterska på ett äldreboende (den enda anställda sjuksköterskan på det boendet). Skickade in papprena den 27/1 så de var snabba med att svara tycker jag! Fick svaret via post, såg att de t om märkt om kuverert från B till A-post... Däremot trodde jag att man skulle få lite mer allmän info om föräldraledigheten som kommer sen (inlogg till fks hemsida för att kunna registrera fp?) , men det kommer väl separat.

Vad jobbar du med? Hoppas du med får ett bra besked!
    logistik å sälj,skickade in 24/1 tror jag??
    jag har skaffat bank id på fk,jätte käckt,kan gå in å kolla samt kolla å fixa fp osv...jag hoppas på besked snart,har fruktansvärt ont i ljumskarna,känns som blåmärken,alla tror väl att jag masserar underlivet på jobbet..hahaha;)

då hoppas jag på svar i lådan snart då;) vare sig posetivt som negativt!!
  • tove83

idag var jag hos bm och på 25veckors kontroll,eller va det nu heter...sf måttet låg på 25 tro jag och mina järn värden lite för låga,så nu blev det järntabletter samt att jag ska äta magnesium tabletter,då jag ofta får kramp i vaderna på natten,dam va ont det gör!!

va mysigt det är att lyssna på hjärtljuden;) slog lite långsammare än sist...
    har varit på klädparty idag för märket Me and I,handlade lite till lilla pyret....man ville ju ha av allt ju;)

köpte även lite till mig själv också för den delen!! dyrt men fin fina kläder!!

• tove83

fick idag besked från försäkringskassan,beviljad havandeskapspenning from den 18 mars;)) Bf 20/5

äntligen börjar det bli lite mera liv i magen,så även sambon får känna;)

• tove83

tror att mitt järnvärde var 124,och jag blev rekommenderad att börja med järntabletter omgående, äter niferex och äter även extra magnesium,för mina vadkramper på natten!!

• tove83
    eelliinnaa skrev 2011-02-17 18:25:20 följande: