Inlägg från: Moi Mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi Mokulat

BF maj 2011

eelliinnaa skrev 2011-02-17 17:13:59 följande:
    jag är butiksbiträde och fick beviljat. sen beror det ju självklart på arbetsuppgifterna.jag är endast på golvet med ansvar för öppning ocg stängning då man är själv mesta dels att hjälpa kunderna plus att vi säljer stora tunga varor vi förvarar på lagret som  jag ska hjälpa kunderna fram med. skicka in igen du kanske kan få en del grav pennnig men se bara till att du och chefen skriver likadant. Lycka till=)
    ja jag jobbar också som du. Öppnar och stänger. Men de tror att jag kan få hjälp av mina kollegor men jag kan inte jaga dem hela dagen för att få hjälp,
  • Moi Mokulat
    eelliinnaa skrev 2011-02-17 18:25:20 följande:
    svårt att säga när man inte vet vad nu skrivit.men min chef skrev väldigt noggrant att jag ej kunde omplaceras och att det ej fanns möjlighet att att underlätta mitt plockarbete du det är så varierande varor på varje pall och sen att jag ofta var själv och det ej finns tillgång till kollega på golvet då.
    så skrev jag själv.
  • Moi Mokulat
    Tiiinaa skrev 2011-02-18 13:44:39 följande:
    Vilken bra smak på namn du har ;) Vet du någon som heter Elmer eller har du som jag bara snubblat över det i nån namnlista typ? Ebbe är ju råhäftigt och superfint!!
    Jag ville me Ebbe om jag får pojk. Wille och Ebbe blir fint, men min man vägra :(
  • Moi Mokulat
    morotsland skrev 2011-02-18 13:52:54 följande:
    Har också funderat på Ebbe men jag tänker att alla skulle associera direkt till Ebbe Carlsson och det känns inte så kul.
    vem e det?
  • Moi Mokulat
    morotsland skrev 2011-02-18 14:33:46 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Ebbe_Carlsson

Min första tanke när jag hör namnet Ebbe är "Ebbe Carlsson-affären".

Men det är ett väldigt fint namn så det är lite synd. Det där med associationer är svårt. Jag har försökt driva Otto men min man associaerar bara till Bismarck...
    aldrig hört om hiihi
    hade en snygg säljare som kom då och då som hette Ebbe
  • Moi Mokulat

Någon som har råd om namn till en pojk till.
    Wille heter sonen. Tror de bli en  pojk till här.

• Moi Mokulat

buhu vad jag mår illa. Började för några veckor sedan. Mår illa helt plötsligt och riktigt illa.
    Inatt har jag till och med haft ont i magen hela natten och mått illa, Spydde en gång i morse, men nu mår jag bättre iaf.
    Det är som en maginfluensa som inte bryter ut. Någon som vet varför jag mår så här dåligt nu?
    Känns konstigt i vecka 28.

• Moi Mokulat
    bella11 skrev 2011-02-28 14:04:48 följande:
    jag är likadan o är med i v 28. kräks fortfarande olika tider på dygnet, och mår illa till o från.  De är luriga de där hormonerna o bebisarna :D
    Idag mår jag bättre, men nu gäller det att få i sig något att äta och får igång magen.
Svar på tråden BF maj 2011