BF maj 2011
Kanske blir pizza nån annan kväll i helgen
Får se.
Kanske blir pizza nån annan kväll i helgen
Får se.
jenpuh--> coolt med två! Lite läskigt kanske att få två på en gång... Men det går jättebra ska du se!
Här är jag äckelmätt efter pizzan... åt upp hela trots att jag konstaterade att den var större en vanligt... :P sonen fick en liiiten slize dock. :P men goooott var det.... valde kebabpizza så man fick två fetton i ett liksom... :P
ha en fortsatt skön fredagskväll. SKa nog förpassa mig till sängen snart är sååå trött och vi ska åka på semester imorgon som man vill var lite halvpigg i alla fall.
Vi ska inte göra några sådana test alls. Tycker det känns onödigt då vi inte har någon anledning till det. Gjorde det inte förra gången heller. Vi är 30 och 32 (snart).
Ugg igår mådde jag illa i princip hela dagen, var förjävligt. Däckade i soffan vid åttasnåret med sonen sovande på mig. :P rätt skönt. Jag är så dålig på att äta ordentligt när jag är hemma. Vi är på semester den här veckan, superskönt! Just nu befinner vi oss hos svärfar i Hälsingland men på torsdag bär det av till Värmland och en av mina nätvänner. Spännande värre.
Fyyyyy vad äckligt !!! Asså nu tycker inte jag att surströmming är såå äckligt (kan äta det om det bjuds typ) men när man tar en godis i käften o det smakar surströmming - då är det äckligt !!

jag tyckte det var jättemysigt med hjärtljuden och tyckte det var synd att man inte fick höra dem innan rul. Det hade ju gett lite mer säkerhet på att det fanns något därinne. Visst, jag hade väl börjat känna rörelser redan innan, men de var så svaga så det kunde lika gärna vara gaser... :P
appropå hårtappande... Det blir ännu värre när man ammar... jag har ÄNTLIGEN fått tillbaka mitt hår och så ska jag tappa allt igen...