BF maj 2011
Därför försöker jag helt enkelt sova så mycket jag kan nu ändå. Typ ta en tupplur om jag hinner på dagen eller när som helst jag kan. Mest för att försöka bli utvilad för man kan undra när man kommer få sova rejält nästa gång.
I min förra graviditet låg bebisen med huvudet neråt i 28 och var fixerad från vecka 34. Han föddes dock inte heller förrän i 41+6.  Men det är vad jag förstått vanligare att barnet fixerar sig tidigare om det är första graviditeten än andra. 
Just skulle jag inte bli förvånad om bebisen för stunden ligger på snedden för jag tycker jag känner mycket upptill på höger sida vilket jag misstänker är ben och fötter men vem vet.
Vi tänkte också hyra men från stol 2 så att säga eftersom vi redan har tillgång till babyskydd så vi klarar oss inlednignsvis. Tycker dock att det verkar jättesmart, man vet att man får bra kvalitet för pengarna och det känns lättare helt enkelt.
Jag skulle ju opererats imorgon, men nyss ringde dom och meddelade att operationen är inställd pga. läkaren sjuk.
Så snopet.. till saken hör att det var den sista handkirurgiska operationsdagen i Lund och nu måste jag alltså överföras till Malmö handkirurg. Sätts upp i deras op-kö och det kunde dröja innan jag får ny op-tid! 
Mitt läkarintyg gick ut igår och hon skulle försöka lösa det på någotvis med att få någon att förlänga det, så nu vet jag inte något!! Allt känns så jäkla snopet och jag undrar vad som händer nu liksom :-/
Åhh, måste ju få dela med mig!
Bryr mig inte om att redigera bort mitt namn osv på bilden, utan ni får ta den som den är :)
Var på tillväxt-UL (könsUL egentligen, men tillväxt-UL bokades för detta) på en privatklinik i Malmö igår. Fick reda på att vi väntar en liten pojke! :).. Blivande maken blev paff då han hela tiden trott det var en flicka. Allt såg jättebra ut och det var en lättnad att få se lillkotten igen.
På lördag gifter jag och killen oss, ni kan ju gissa om man är nervös! Åh, denna totala lycka med både barn och giftermål! 

Allt flyter på så fint i denna tråden och även om jag inte skriver särskilt ofta så kollar jag dagligen i tråden :)
Må så gott söta töser och ta hand om er och era små liv i magen!
Här är också en del kvar att inhandla men inga mängder. Har sett till att beställa en hel del via nätet för jag har inte haft någon vidare lust eller tid att gå i affärer. Rekomenderar jollyroom.se där jag sjäv beställde från förra veckan. Kartongen står dock på postkontoret fortfarande men ska väl pallra mig dit i morgon.