Inlägg från: Fröken Löken |Visa alla inlägg
  • Fröken Löken

BF maj 2011

LiAnnA skrev 2010-10-24 00:36:16 följande:
    Skulle gå in i v 14 i morgon men min lill* ville inte stanna hos mig..Gråter

Tar bort mig från bf listan..
    Hoppas på lyckan för er andra att ni få en vår bebis.
    /LiAnna
    nej usch vad tråkigt!! Lider verkligen med dig! MASSOR AV KRAMAR TILL ER!!
  • Fröken Löken
    cess skrev 2010-10-25 13:06:37 följande:

Jag är i vecka 12 och undrar när den här förlamande tröttheten tänker ge med sig. Förra gången gav det sig i vecka 11 men det känns värre och värre för varje dag nu. Har dessutom börjat må illa, något jag inte har gjort tidigare överhuvudtaget... Tycker väldigt synd om mig själv just nu!

jag går in i v 14 imorgon och fortfarande trött som jag vet inte vad!! men det går väl över snart hoppas jag! Annars har illamåendet börjat ge med sig, känner bara lite, lite när jag blir hungrig.

Naimstrut: Jag är beräknad 2 maj så det är inte så många dagar mellan oss!! Jag har mitt RUL 2/12, men ska lyssna på hjärtljuden 10/11, ÅH VAD JAG LÄNGTAR!! Vill verkligen, VERKLIGEN veta hur allt står till där inne!!! Har också kännt lite fladder under naveln så jag hoppas att det är jordgubben som ger sig till känna!!

Apropå molvärk i magen som någon skrev om så har jag inte alls den där växtvärken som jag hade i början, men däremot sticker det och drar ibland nu förtiden... hoppas att det ska vara så!!
  • Fröken Löken
    skalbagge skrev 2010-10-25 20:45:36 följande:
    Jag har oxå RUL 2/12Drömmer snacka om att jag längtar till den dagen.
    Men jag ska inte få lyssna på hjärtslag innan, vart får du göra det? Vill oxå!!!!!!
    det gör jag has BM, det är rutin här :) vilket ju är väldigt roligt!

Min BM har bokat alla besök till mig, vi gjorde det redan på inskrivningen eftersom min sambo jobbar lite konstiga tider och inte kan ta legit hur som helst så passade vi på när vi båda var där!!

Det verkar som att vi är många som väntar den lill* 2 maj!! Så roligt!! Är det någon som vet var BF listan har tagit vägen? Ska se om jag orkar leta upp den, är ju kul att uppdatera den lite eftersom det tillkommit många och en del har fått ändrade BF datum!

Vacka 14 idag, känns helt otroligt, plus att man nu går över i andra trimestern! Hoppas att tröttheten ska ge med sig, ORKAR INGENTING!!!

Hoppas ni alla har en fantastisk dag {#emotions_dlg.flower}

/Fröken Löken
  • Fröken Löken

Hittade denna!

{#emotions_dlg.flower}BF Maj 2011 {#emotions_dlg.flower}

La vie en rose -  första barnet 
    Skalbagge - första barnet 
    Emma86 -  första barnet

2
    Jean - 1:a barnet 
    Fröken Löken -  första barnet 
    Misswiren - andra barnet 
    Therre -  2:a barnet 

3
    gosensgos -  4:e barnet 
    FrökenHanna -  1:a barnet 
    Dezert Roze -  2:a välsignelsen
    Nojnen -  1:a barnet 
    Minna71 -  1:a barnet
    Xcuseme - 3:e barnet

4
    LiAnna -  1:a barnet 
    Lovis79 -  1:a barnet 
    Jane C-  2:a barnet 
    mariesu -  3:e barnet 

5
    therojasfamily -  3:e barnet 

6
    novamedfamilj - 2:a barnet 
    gulliguld  2: barnet 

7
    LillEm  1:a barnet 

8
    Elisss andra barnet 

9
    MiDi  andra underverket 
    Mary -  1:a barnet 
    Downn under -  2:a barnet 
    Sabina87-  2:a barnet 
    ellabella76- 4:e barnet 
    Barbabelle -  första barnet 

10
    Cina1978 - , andra barnet
    Vix -  3:e barnet 
    Jenpuh -  1:a barnet 

11
    Ladylovelylocks -  1:a barnet 
    Tove83 - förrsta barnet. 
    Jojo7809- , första barnet
    minya - andra barnet

12
    Ljuslängtan3030 -  1:a barnet 
    smultr0n -  2:a barnet 

13
    JaneEyre -  1: barnet 
    Maggan08 - 1:a barnet 
    frau M -  2:a barnet. 
    jakeline -  2:a barnet 

14
    eelliinnaa-  1:a barnet 
    Lyckomia - 1:a barnet
    Lovelyy -  2:a barnet

15
    Tidförbarn75 -  2:a miraklet 
    Joanna84 -  1:a barnet 
    Anna8505 -  1:a barnet

16
    sarasessi - 1:a barnet 
    Ewima -  2:a barnet
    emeliemarietherese -  2:a barnet

17
    Annizen1 -  1:a barnet

18
    Maddelu-  1:a barnet
    vintervärld -  1:a barnet
    sockernos82 - 2:a barnet

19

20
    Kevin Molly - , 4:e barnet 
    Carpe momentum -  2:a barnet
    Moi mokulat -  2:a barnet

21

22
    Lakriz - 1:a barnet

23

24
    LadyA01 -  1:a barnet
    Jennie85 - , 1:a barnet
    Ofeigur - 

25
    Maj09 - 2:a barnet
    Talare -1:a barnet

26
    Kottemor-  3:e barnet

27
    Rose - 2:a Barnet

28
    2barnsmammaaa - , 3:e barnet

29
    murunen - 1:a barnet

30
    HiHi  3:e barnet

31 

?
    Misssindra - 3:dje barnet 
    Fliona - 3:dje barnet

• Fröken Löken
    maj09 skrev 2010-10-29 07:10:53 följande:
    Vet ni vad? Imorgon gifter jag mig!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns så stort! Med tanke på att jag är gravid kommer jag säkert att gråta mig igenom hela bröllopet..    
    Grattis!! Vad spännande!! Lycka till!!
  • Fröken Löken
    Sofi 79 skrev 2010-10-29 21:31:01 följande:
    Grattis!
    Vi gifte oss förra helgen, fantastiskt roligt.

Grattis! Vad roligt! Måste ha varit underbart!!

Vi ska också gifta oss när liten har kommit ut och en annan ser normal ut igen Flört

Jag ville egentligen gifta mig innan vi skaffade barn men han ville ha barn först! Så ni ser ju vem som fick ge sig... den här gången hehe.... nu kommer han inte undan!! Byta efternamn ska han också göra moahahahaDemon

• Fröken Löken

igår var första dagen jag kände mig normalt pigg igen (v 13+3)!! Vilken underbar känsla!! Hade nästan glömt hur det kändes att ha energi... har ju gått runt som en zombie de senaste veckorna känns det som!

Idag har huset fått sig en omgång med dammsugaren mm, har hunnit med lite kaffe tillsammans med fint sällskap och ikväll blir det fest! Kanske jag tom orkar vara med hela kvällen utan att däcka vid 23 Flört

Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag!!

• Fröken Löken
    nenababe skrev 2010-10-30 16:18:09 följande:
    Du ska nog inte vänta så länge, många som aldrig blir gifta isåfall hehe Solig
    klart kroppen förändras, det är ju helt normalt, menar att vi inte ska gifta oss typ dagen efter förlossningen för då lär man ju se ut som ett vrak HA HA HA HA HA!!!!!!!!! Inte en månad efter heller kanske...
    sen är jag inte så himla smal från början heller, har varit smalare innan men omständigheter har gjort att jag ökat i vikt. Skulle gärna vilja försöka gå ner till min trivselvikt innan dagen kommer då jag tänker vara som vackrast!!
    Om man struntar i att gifta sig på grund av hur man ser ut så är man ganska långt ute i periferin kan jag känna... för vilket är viktigast?????
    Så visst kommer jag att kämpa för att gå ner de där kilona men försvinner de aldrig så ser jag´inte det som att världen kommer att rasa!!!
  • Fröken Löken
    nenababe skrev 2010-10-31 22:17:53 följande:
    De förstår jag väl :)

Jag tyckte de va sött skrivet, så oskuldsfullt och ovetande på nått sätt Flört
    Men många syns de inte ens på att de varit gravida. Inga bristningar eller hängskinn. Tyvärr var jag inte en av de lyckliga som fick va med om de.

Men själv tycker jag de är lite mysigt, sambon brukar kalla de för kärleksmärken eftersom de faktiskt uppkom av kärlek. Vilket hjälpte mig att acceptera de som en del av mig Solig
    vad gulligt med kärleksmärken!! Ska komma ihåg det, känns lite bättre att kalla dem så!!
Svar på tråden BF maj 2011