Inlägg från: Yrja M |Visa alla inlägg
  • Yrja M

Idol 2010

PrincessOfIce skrev 2010-09-07 20:59:52 följande:
    Härligt Jimmy! Han smällde de på fingrarna den här gången.. :P
    Går det att se Jimmys tidigare audition någonstans på nätet? Jag kommer inte ihåg honom från förra året.. nu var han iaf grymt bra!
  • Yrja M
    En Elva skrev 2010-09-08 23:22:55 följande:
    Prova att söka på you tube på Idol 2009 Jimmy.
    Då får jag fram "bä bä vita lamm" :(
  • Yrja M
    En Elva skrev 2010-09-08 23:30:16 följande:
    Här stod det inte mycket
    Yrja M skrev 2010-09-08 23:26:02 följande:
    Då får jag fram "bä bä vita lamm" :(
    Ha ha Du skämtar?   Prova att söka på TV 4 play då på Idol 2009 Jimmy. Det måste ju finnas Minns tyvärr inte hans efternamn.

De kanske visar klipp på hans audition 2009 på Idol kanske under slut audiotion.
    Nä jag skämtar inte! Jimmy Lindberg med bäbä vita lamm i idol 2009 var fasen inte ens kul som Laila utryckte det. Dina tips funkar tyvärr inte :(

Han heter Claeson i efternamn. Ja, de kanske visar det senare.
  • Yrja M
    Thaleya skrev 2010-09-28 20:25:46 följande:
    Alltså nu sätter dem Sassa och Alice samma kväll, så man måste välja nån av dem. jag vill att båda ska vidare.

Hoppas Andreas gör bra ifrån sig nu.
    Ja, och Elin är bra också..
  • Yrja M
    Thaleya skrev 2010-09-28 20:54:18 följande:
    Jag älskar ju Alice men var det bara jag som tyckte det där lät hemskt smärtsamt nyss?
    Hon var inte så bra ikväll tyckte jag.. jag blev förvånad att juryn var så positiva.
  • Yrja M
    Thaleya skrev 2010-09-29 10:11:54 följande:
    Det innebär att Olle; Jimmy och Geir kommer att sjunga mot varandra. Tre av mina favorit killar. Det suger jue. Insåg precis att en av mina favorit killar inte kommer vidare hur jag än vill, för att de lade upp deltävlingarna såhär.
    Shit vad taskigt att lägga de killarna i samma grupp.. jag vill att Jimmy ska gå vidare men det är ju svårt att tävla mot Olle och Geir..
  • Yrja M
    Thaleya skrev 2010-09-29 20:31:38 följande:
    haha mm, min sambo kläckte ur sig att han gillade michaela, så jag frågade på fjant, åhh är du kär i henne..och han rodnade och svarade inte. meh hahaha

Han säger knappt att han tycker andra är snygg så nu blev jag chockad.
    Haha, han har bra smak din sambo.. Vem är du kär i då? Jag Hjärta Jimmy
  • Yrja M
    Kokomo skrev 2010-09-30 20:41:18 följande:
    Jo Geir är ju duktig men har så svårt att se bortom det där sliskiga...

Jimmy har jag faktiskt missat tidigare i Idol (inte sett alla avsnitt) men tyckte han var duktig! Men brukar alltså vara bättre annars? :)

Men Åh Frejas låt är ju en av de allra finaste låtar jag vet. Kan verkligen rekommendera dig att lyssna på albumet om du är intresserad :) Did you give the world some love today babe, med Doris.
    Ja, kolla Jimmys audition :)
  • Yrja M

Wow, ja Olle bleknade lite i jämförelse med Jamie archer.. shit vllken härlig kille! Vilket hår! hehe..

Men jag tror i alla fall att Olle går vdare med juryns eller publikens hjälp.

Svar på tråden Idol 2010