Inlägg från: Hoppas på att bli mamma 2011 |Visa alla inlägg
  • Hoppas på att bli mamma 2011

Idol 2010

Mynta skrev 2010-09-12 12:53:29 följande:
    Är ni bänkade nu? Fyra timmar Idol på raken, repriser visserligen, men en del har jag missat så jag ska se alltihop.

Det står på här hemma

Och jag tyckte han bara var hel konstig och bad till högre makter att en sådan pajas inte skulle gå vidare.

Vad tycker ni om Harisa, den bosniska tjejen? Hon kom tydligen 4:a i bosniska Idol så hon kan ju bli riktigt giftig.

Brooke skrev 2010-09-13 12:21:49 följande:
    Varför sökte Sebastian Kranz till Idol för? Då han redan är "känd" eftersom han var med i Talang för typ två år sedan... 2008
    ">

" target="_blank">

Men det är ju många kända som sökt till Idol som Marie Picasso som vann Idol 2008 eller Kevin som vann Idol 2009. Inget ovanligt med andra ord. Tycker också det är helfel, men så är det.
    Brooke skrev 2010-09-13 12:31:09 följande:
    Kevin var inte känd för mej innan.. Och Picasso var ju med i BB för skit länge sen, han är ju ändå en person som nydligen vart med i en sån här grej!
    Kevin var inte känd för mig heller sedan innan, men tydligen i Malta.
    BB kollade jag aldrig på och visste således inte om att Marie medverkat i det förrän det sades.

Mariette som var med i förra årets Idol har ju tydligen släppt en skiva före sin medverkan i Idol och det är ju också fel.

Man får nog räkna med att halvkända söker sig till Idol för att få större publicitet, hade ingen aning om vem denna Sebastian var förrän nu i helgen.

Har ni fått några favoriter än då som ni hoppas går vidare?

Jag gillar Olle, den hemlösa bagaren som bor på en båt och så gillar jag han som målade med  barn, en långhårig kille som jag aldrig fick något namn på.

Tjejerna så gillar jag Harisa och Minnah bla.

Vad fort man glömmer namn

Brooke skrev 2010-09-13 18:10:52 följande:
    Nu minns jag inte alls vad denne kille hette men jag tror han spelade gitarr och jag gillade honom skarpt =)
    Var några killar som spelade gitarr så jag har ingen aning vem du syftar på
    SC11 skrev 2010-09-13 18:15:04 följande:
    den arbetslöse bagaren kanske? Jag tyckte han var bra :)

Jag tycker inte det är helt fel att redan etablerade personer deltar. Krantz är ju inte "känd". Iaf inte för mig, aldrig hört talats om honom., Och att Kevin var med i maltas eurovision visste man ju inte heller.
    Nu får dom en chans att synas och bli kända som en "idol".
    Klart dom har lite försprång...men det behöver inte avgöra..en helt "grön" kan komma minst lika långt :)

Rolig tråd föressten, hittade den nu!
    Älskade Alice från gbg och en tjej i första avsnitten som sjöng skunk ananis
    Kevin var inte med i ESC, det var melodifastivalen, men han har inte tävlat i ESC.

Jag gillade också Janine som sjöng Skunk Ananis och bagaren Olle.
    SC11 skrev 2010-09-13 18:56:04 följande:
    Okej, jag är inte så insatt..  Men känd var han väl ändå inte innan ? Inte i Sverige iaf..

Ja, många bra i år. Kul!
    Vem pratar du om?
    Kaxmaja skrev 2010-09-13 19:03:05 följande:
    1 dygn och 1 timme kvar
    12 timmar kvar
    SC11 skrev 2010-09-14 12:43:03 följande:
    Kevin Borg ... visste du vem han var innan han var med Idol?
    Nej visste inget om honom då han bara var känd i Malta.

Mina favoriter i Luleå är Theres Nyström, Christian Wiklund ocvh hans tjej Sanne Nyström och den sista tjejen som sjöng Therese 16 år.

Ikväll får jag kolla på reprisen  vid 00.30 då jag troligen inte är hemma vid 20.00, vilken tur man har att det det går i repris några timmar senare så man slipper vänta ända tills på söndag

Brooke skrev 2010-09-15 14:47:07 följande:
    Det behöver du inte. Du kan kolla på tv4 play oxå 
    Nä, kollar på TVn då jag inte får det att fungera med nedladdningen av nåt man ska installera för att kunna se det och dessutom har jag sådan liten bildskärm. Jag är ändå uppe och pigg när det vankas Idol
    Pyff skrev 2010-09-15 17:39:18 följande:
    Jag älskade oxå Janine och Olle Tyckte även att paret som gick vidare igår var bra!
    Jag med, skrv om dom inatt här på tråden.

Var det inte nån här som kände nån som sökt till Idol i Luleå?  Vad hette han då och var han med igår?

Linda Eriksson var det hon som var med i Supernatural?

fantasiemma skrev 2010-09-16 13:04:18 följande:
    Nån som hämtat ut idol biljetter till någon arena?
    Nix, ser det hemma, bättre ljud och skönare att slippa stå utanför och köa så länge.
    Mynta skrev 2010-09-16 18:43:11 följande:
    Ikväll är det sista auditionsprogrammet va? Är ni taggade?!
    Ja, sista nu börjar slutaudition i Stockholm där juryn ska välja ut vilka som går vidare till kvalveckan då tittarna ska rösta.
    Mynta skrev 2010-09-16 18:43:46 följande:
    Var har TS tagit vägen förresten? Ville hon inte leka med oss längre?
    Kan man fråga sig.
    Mynta skrev 2010-09-16 18:44:04 följande:
    Japp!
    Jag tyckte väl också att jag kände igen henne

Många bra ikväll. Azra killen på 17 år vars pappa är kompisotör är ju grym, han hoppas jag går vidare.
    Men nån som var jobbig att lyssna på som gick vidare var ju hon jazztjejen som flämtade så.
Svar på tråden Idol 2010