Inlägg från: honkie |Visa alla inlägg
  • honkie

Idol 2010

är man pervo om man som 25-åring är heltänd på michaela? och ni som är mer insatta, kan hon ens gå vidare efter kvällens kval?

• honkie
    Thaleya skrev 2010-09-30 10:03:38 följande:
    Haha, jag tycker hon är fin och ser lite äldre ut än vad hon är. Jag hade tippat på 19-21 om jag hade sett henne. Men dialekten klarar jag inte av så när hon öppnar munnen så blir hon inte lika tilldragande för mig.
    jag känner mig hemma hos skånetjejer.
    men alltså, vanligtvis skulle det aldrig hända något mellan mig och en 16-åring heller men hon känns knappast som en 16-åring och kanske är det just det som gör henne lite spännande... men som sagt, hur stor är chansen att man får se henne igen? är hon helt ute ur tävlingen nu?
  • honkie
    Thaleya skrev 2010-09-30 10:32:32 följande:
    Ja just ja det jag tänkte skriva var ju att nej hon är inte helt ute ur tävlingen än. Juryn har fyra wildcards som de kan dela ut till fyra de tycker ska gå vidare, så de skulle ju kunna välja henne.
    det känns inte tryggt. jag litar inte på den juryn. fan jävla skit!
  • honkie
    Thaleya skrev 2010-09-30 11:12:51 följande:
    Det gör inte jag heller, minns ju förra året då de valde vidare skit.
    tror inte jag såg ett enda avsnitt förra året men jag antar att du talar sanning. men vill tv4 ha manliga tittare också så får de nog se till att manipulera juryn lite så att michaela kommer med... för fan!
  • honkie
    Thaleya skrev 2010-09-30 12:25:24 följande:
    Fast då röstar jag helldre fram Sassa, Michaelas sångframterädande var rätt trisst sist.
    Och sen är ju Sassa rätt söt tycker jag.
    nej! det var inte trist!
    det var jeansshorts!!

JEANSSHORTS!!!
  • honkie

det finns en anledning till att olle inte gick vidare och han heter jamie archer.

">

olles framförande av låten är vekt... otroligt vekt i jämförelse.
    rätt kille och tjej gick vidare ikväll!

• honkie
    honkie skrev 2010-10-01 00:15:44 följande:
    det finns en anledning till att olle inte gick vidare och han heter jamie archer.

">

" target="_blank">

olles framförande av låten är vekt... otroligt vekt i jämförelse.
    rätt kille och tjej gick vidare ikväll!
    mycket bättre version

">

Svar på tråden Idol 2010