Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

Idol 2010

JAY- Så jävla bra!!!!!!!
  • Förälskad
    vackrastarflow skrev 2010-10-01 20:58:49 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

och Linnea är riiiiktigt bra också!
    Men alltså jag tror jag dör.. Han sjunger som en gud.. Linnea har skön stil, jag gillar hennes lugn...
  • Förälskad
    bossemoren skrev 2010-10-07 20:15:50 följande:
    Fredagens tema: Det här är jag. De har valt en låt själva som representerar dem och deras stil.

Låtarna:

JAY: White Wedding - Billy Idol
    ANDREAS: For Once In My life – Frank Sinatra
    LINDA: You Oughta Know - Alanis Morissette
    DANIEL: Who Says - John Mayer
    ELIN: Hang With Me - Robyn
    OLLE: Talking About a Revoultion - Tracy Chapman
    SASSA: Dear Mr.President - Pink
    LINNEA: Crazy - Gnarles Barkley
    GEIR: Need You Now - Lady Antebellum
    ALICE: If It Makes You Happy - Sheryl Crow
    MINNAH: Holding Out For a Hero - Bonnie Tyler

Vad tror ni om det?
    Låter som en rolig kväll ikväll med dottern och fredagmys!
  • Förälskad

Är det bara jag som tycker Sassa är jätte dålig, det sämsta jag har hör i Idol iaf! Jag gillar Sassa som person och att hon så gärna vill men hon kan ju absolut inte sjunga.  Hon skrålar ju så man får dra ner volymen och har liksom ingen röst att sjunga så högt som hon gör. Hon vill vara en Rocksångerska men det har hon inte alls röst för. Det låter som mig när jag sjunger i duschen...!!
    Nu är jag elak jag vet, men jag blev ju liksom tvungen att få ur mig det!

• Förälskad
    Färna skrev 2010-10-16 10:12:10 följande:
    Ja de gjorde hon!! När ska Elin få lämna?
    Man undrar verkligen. Jag förstår inte varför hon är kvar. Hon är ju inte alls bra.
  • Förälskad
    Pyff skrev 2010-10-16 15:40:05 följande:
    Tycker att den som färgade MInnahs hår mörkt borde få sparken typ! Snacka om fel val!! Hon försvann ju liksom på nåt vis i det mörka håret.........kan nästan garantera att hon hade varit kvar i tävligen om hon hade varit blond än, hur konstigt det än låter
    Sen kan jag för mitt liv inte förstå varför inte Linda är iallafall top 3 favorit??? Hon är ju sjukt vacker och sjunger helt jäkla felfritt och har super-utstrålning.............
    och jag är av uppfattningen att Linda inte är så värst bra. Sedan så gillade jag inte hennes inställning förra veckan, lite dramatisk och uppkäftig. Man bör vara ödmjuk inför sin uppgift och inte sitta och grimarsera när juryn ger konsturktiv kritik åt andra deltagare. Dessutom ganska så fånigt!
    Men jag kan förstå att man gillar henne, hon har ju en rätt raspig röst och ser ju inte alls tokig ut!

Jay jay jay... Jag säger då det. Där har vi en artist som får mig att ramla ner från soffan när han sjunger. Vilken tung röst... Hej å HÅ säger jag bara!
  • Förälskad
    Pyff skrev 2010-10-22 21:48:26 följande:
    Jag börjar tröttna på Geir faktiskt.........och ikväll var han riktigt trist zzzzzzzzzz
    Ja mä!
  • Förälskad

Var det bara jag som fick känslan att Geir och Alice hade haft en romans? Jag vet inte varför jag fick den känslan, det måste jag fundera på.

• Förälskad
    Pyff skrev 2010-10-25 15:58:02 följande:
    Näääääääääää det tror jag inte! Snarare att Geir hade lite faderskänslor för lilla Alice.....
    Ja, kanske det. Man vet aldrig Glad
  • Förälskad
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-29 21:03:52 följande:
    Hahahaha! han är ju så söt.. Jay alltså!
    Ja, en riktig sötnos!! Han blir bara sötare och sötare Tungan ute
  • Förälskad

Minnah är ju hur bra som helst.

• Förälskad

Jay, alla andra var inte alls bra ikväll.
    Jag hoppas Elin åker, hon borde ha åkt för flera veckor sedan. Hon skriker ju bara på sen, jag blir galen.

• Förälskad
    emzemz skrev 2010-11-12 21:37:32 följande:
    Här var det ord och inga visor!

Det verkar som om Jay hade fått schampo innan kvällens framträdande, stör mig på att han har sett så ofräsch ut på de senaste framträdandena och klippen som visats.
    Fast ikväll hade han väl hög feber så då kan man kanske förstå att han ser hängig och skäpig ut.
  • Förälskad
    hmcc skrev 2010-11-13 08:01:09 följande:
    Den där Weise, vad GJORDE han, var det inte planerat att putta Jihde?
    (läste i tidningen idag att det inte var det)

Weise han ser inte nåt vidare ut stackarn så det är lite synd om honom, ofta mår mobbare dåligt på nåt sätt själva.

Jay har redan vunnit, resten av tävlingen är träning fram till vinsten.

Hoppas det blir en rockig vinnarlåt, typ powerballad eller nåt.
    På tal om mobbning, varför ens kommentera hans utseende, det är väl ingen skönhetstävling?
Svar på tråden Idol 2010