Inlägg från: emzemz |Visa alla inlägg
  • emzemz

Idol 2010

Hej på er! Kan gissa att jag är väldigt ensam om att hålla på Andreas i årets idol, störtskön kille med härlig röst! Jay är snart en kliche på sig själv och måste våga ta ut svängarna lite, Olle har härlig röst men passar inte in riktigt, borde även han ta för sig mer. Elin får ta och lära sig engelska ordentligt. Minnah har jag ingen kommentar till. Linnea är störtskön stil och härlig röst!

• emzemz
    Thaleya skrev 2010-11-12 20:28:16 följande:
    jay hade dåligt låtval denna gång tycker jag, annars har jag gilalt honom, men jag håller med dig.
    Linnea tycker jag är obehaglig på nått sätt, men det är väl hennes stil så det är ju bra att hon är sig själv iaf :) sen har hon grym röst.
    Andreas är min favorit med :D haha han är så jäkla skön.
    Härligt att du gillar honom du med! Trots att jag är fattig student blir det nog ett sms på honom ikväll

Fattar förresten inte vad folk ser hos Elin egentligen?
  • emzemz

Haha! Vad ni dissar Linnea!! :-P

Skönt med någon som är lite udda och sticker ut OCH kan sjunga, till skillnad från en del andra..

Hur kan Minnah ha kommit så långt, det förstår jag som inte. Hon har ju inget speciell stil eller personlighet direkt, ganska så grå och "ljummen"..

• emzemz

Fan vad Weise är skön! Knuffa av Jihde av scenen sådär, haha!

• emzemz

Vad är det för fel på juryn egentligen??? Andreas och Olle gjorde ju det bästa framträdandet ikväll! Nej, jag är inte ett fan av Jay :-P

• emzemz
    Dizzykitty skrev 2010-11-12 21:34:47 följande:
    Jay är bäst!!!Weise är så käck att jag vill spy!
    Här var det ord och inga visor!

Det verkar som om Jay hade fått schampo innan kvällens framträdande, stör mig på att han har sett så ofräsch ut på de senaste framträdandena och klippen som visats.
  • emzemz

Sweet! Andreas är kvar en vecka till, bra jobbat svenska folket!! Då är det bara att hålla tummarna på att Linnea också får vara kvar, sen spelar det egentligen ingen roll vem av Olle och Elin som åker, men den sistnämnda borde ha rykt för flera veckor sen..

Ikväll såg ju Jay fräschare ut än vanligt, trots att han var sjuk.

• emzemz

Hehe.. bara du håller sjukan för dig själv och inte mår alltför dåligt så är det ok för mig

Jay är en bra sångare, det håller jag med om men han är ju tokfast i en genre. En Idolvinnare "ska" ju sjunga poplåtar typ?

• emzemz

Tja.. De har väl varit så de senaste och alla åren i Idol, eller? När en del på auditions fått bra feedback om att de sjunger jättebra men att det inte är rätt forum, då de i Idol söker efter en "popstjärna".

Känns lite halv orättvist mot hon Sasha (som jag inte gillade alls) i början som de kritiserade för att hon var fast i ett fack och bara sjöng rocklåtar? Vad har Jay sjungit då, om inte bara rocklåtar! Inte riktigt lika för alla verkar det som här.. Fast iom Sasha fick dålig kritik överlag och Jay bra så..

• emzemz

Undrar om det var för att Jay är Jay som de lät honom vara kvar trots deras policy rörande alkohol och droger under Idolperioden.. ?

• emzemz

Nu är det färdigkollat på Idol för mig iom att Andreas åkte ut som enligt mig var den rätta vinnaren i årets idol. Å andra sidan så är det ingen av Idolvinnarna som det har gått särskilt bra för så jag håller mina tummar på att Jay åker, så slipper man honom efter ett par månader

Svar på tråden Idol 2010