mikipiki skrev 2010-11-14 11:50:04 följande:
Han har en motbjudande personlighet och har uttryckt sig dumt om vissa saker i tidningar och annan media, till exempel som att de han mobbade när han gick i skolan fick skylla sig själv.
För mig är det bara helt omöjligt att tycka om honom.
Okej, man kan inte tycka om alla:)
Trodde att det var massa annat som jag missat..
Man ska dock ta media med en nypa salt:) Angående artikeln om mobbingen så har han skrivit så här i sin blogg:
Alice Hagenbrant I media står det rubriker “Weises attack på Alices avhopp” där jag tydligen går ut och kritiserar att hon väljer och hoppa av. Denna vinkling är som ni förstår ganska absurd men jag kände att jag ville tydliggöra detta i bloggen! Alice är en av Sveriges bästa sångerskor och någon som jag gillar skarpt. Sällan jag får rysningar av att höra någon sjunga. Men jag står fast vid att det kom som en chock för oss andra deltagare och timingen var väl sådär! Att hon sedan måste gå ut och prata med sina fans ser jag som en självklarhet!! Men hon är grym och jag kommer sakna henne oerhört! Samma sak gäller Linda!!! Om att jag varit en “mobbare” Att gå ut i pressen och berätta om sitt förflutna är inte alltid lätt! Men mitt motto är att alltid vara ärlig och stå för det jag gör och har gjort! Ja det stämmer tyvärr att jag retade folk under skoltiden och betedde mig som skit! Det var JAG som inte förstod bättre och jag var otroligt omogen..Artikeln i Aftonbladet var menat som en stor ursäkt till dem som har tagit illa upp! Jag ber verkligen om ursäkt till er som varit tvungna att lyssna på mitt skitsnack under åren!