Inlägg från: Kibell |Visa alla inlägg
  • Kibell

Idol 2010

Hoppar in här i tråden
    Titta vad jag hittat http://www.geirronning.com/?category=1
    Han skriver själv att han varit en etablerad artist i 20 år. Trodde inte att man som etablerad artist fick söka till Idol.
    Han har gjort album, finska melodifestivalen, spelningar runt om.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Thaleya skrev 2010-09-30 20:27:11 följande:
    Ja jag har inget problem att gamla avdankisar söker.
    Inte jag heller. Jag gillar han men även Olle.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Någon som vet vad låten heter som spelades när Linnea gick vidare?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Pyff skrev 2010-11-06 09:13:06 följande:
    Tycker det var såååå konstigt att inte juryn hade synpunkter på Geris uttal, de är ju på Elin varje vecka om det men att Geir sjöng fel VARENDA gång har sjöng ordet Grapevine hörde tydligen bara jag!!
    Tycker han uttalar det precis som Marvin Gaye.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Isabellesmamma89 skrev 2010-11-06 11:08:31 följande:
    Vilket tema är det nästa vecka?
    Rock.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Pyff skrev 2010-11-06 14:51:51 följande:
    Då har du vax i öronen kan jag meddela! Eller så är dina engelska-kunskaper inte på topp  Grapevine ska uttalas just GrapeVine, inte GrapeWine som Geir sjöng heeeela tiden!
    Min drömfyra är Olle, Jay, Minnah och Andreas. Dock vet jag inte riktigt än i vilken ordning jag vill ha dem
    Varken det ena eller det andra!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Mallan76 skrev 2010-11-08 00:07:09 följande:
    Gillar inte heller Linnea. Ja, hon är speciell. Men inte så mycket mer än så! Känns som att hennes röst påminner om någon annan känd artist. Vem härmar hon? Hjälp mig!

Faktum är att jag inte har någon given favorit i år. Startfältet känns tunt....
    Gillar inte heller Linnea. Inte heller Minnah. Olle och Jay är min favoriter.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Tyckte inte Linnea sjöng rock. Hon såg ut som nån övervintrad synatre och rörde sig inte speciellt rockigt heller.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Tycker också juryns sågning av Olle och Andreas var dålig. Så dåliga var dom inte.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Ikväll hoppas jag att Linnea åker. Olle och jay är mina favoriter.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    hhönan skrev 2010-11-19 18:38:58 följande:
    Ja, vad tycker ni om det? Blir han mindre populär nu?
    Nä det blir han nog inte. Han har ju en grym röst men jag tycker ändå att droger och Idol inte hör ihop.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    emzemz skrev 2010-11-19 21:25:53 följande:
    Undrar om det var för att Jay är Jay som de lät honom vara kvar trots deras policy rörande alkohol och droger under Idolperioden.. ?
    Pengar lär väl styra en del...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    LHUF skrev 2010-12-03 22:42:44 följande:
    Som sagt  vinnaren är ju redan klar så det är ju inte så spännande
    vinnaren har väl i stort sett varit klar ända sedan dom startade. Hade hoppats på att Olle hade tagit sig vidare. Klart mycket bättre än Minnah är han.
    Strunt samma det kommer säkert gå bra för han ändå. Sämre har det ju gått för dom som vunnit.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Novemberstjärnan skrev 2010-12-03 23:04:07 följande:
    Detta känns inte spännande längre. Det är så uppenbart att Jay vinner... såpass att det vore en skräll om han INTE gjorde det!
    Nä det är lite tråkigt när man redan vet vem som vinner. Det har ju mer eller mindre handlat om vem kommer jay möta i finalen.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Idol 2010