Inlägg från: Bedhead |Visa alla inlägg
  • Bedhead

Idol 2010

What was up med Lailas klänning där i början? Hade den fastna i strumpbyxorna när hon var på muggen?

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead

Jag tycker det vore kul att tvinga dem att rappa lite.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:08:40 följande:
    om nån ska åka hem idag är det JAY, han borde inte ens få vara med längre.. Knarkare hör inte hemma i svensk talangtävling!1!
    Sicket trams. De flesta moderna svenska artister har någon gång brukat någon drog.
    Som du själv skriver, det är en talangtävling, Jays talang ska bedömmas. Inte hans leverne.
  • Bedhead
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:24:26 följande:
    Att dem testat honom har väl antagligen hans förflutna som riktigt grov missbrukare??

Har man satt upp en policy så kanske den ska följas, annars ska man väl inte ha en??
    Det var någon som skvallrade tror jag.
  • Bedhead
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:27:38 följande:
    Ja, och lika bra var det tycker jag...

Med tanke på vilken publik programmet har så anser jag att dem ska agera förebilder för yngre personer. Vilket jag anser att han inte gör om han inte kan hålla sig drogfri. Då har han inget där och göra..

Det är min personliga åsikt. Och som tur är finns det även andra som har samma åsikt...
    Och jag hävdar fortfarande att de flesta andra förebilder dessa unga har vid ett eller annat tillfälle har brukat droger.

Men visst, man kan undra om de gjort samma undantag för någon mindre talangfull. Jag är glad att de gjorde det för Jay, dock.
Svar på tråden Idol 2010