Inlägg från: Atamon |Visa alla inlägg
  • Atamon

Idol 2010

Förälskad skrev 2010-10-24 16:47:17 följande:
    Var det bara jag som fick känslan att Geir och Alice hade haft en romans? Jag vet inte varför jag fick den känslan, det måste jag fundera på.
    nja.. skulle hellre tro att Alice hade ett gott öga till Jay, men han har ju flickvän redan
  • Atamon
    Isabellesmamma89 skrev 2010-11-19 15:33:34 följande:
    Vem åker ikväll tror ni?
    Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att Weise åker hem! 
  • Atamon
    hhönan skrev 2010-11-19 18:38:58 följande:
    Ja, vad tycker ni om det? Blir han mindre populär nu?
    Troligen inte eftersom han erkänner och verkar ångra (?) det han har gjort.  Det har ju skrivits tidigare om hans gamla drogande men jag tror att om det varit någon mindre populär, så hade nog TV4 stängt av eftersom de har sådana regler. Och sedan hade det blivit rabalder och personen fått komma tillbaka och det hade blivit "bra" TV..
  • Atamon
    Kokomo skrev 2010-11-19 21:36:53 följande:
    Jag har aldrig förstått mig på killar som tror de är coola i kilt. Ser ju bara oändligt larvigt ut ju. Tur att Jay räddas av sin röst
    åh.. det är ju jättesnyggt! hade sån bra länk tidigare men män i kjol men hittar den inte nu. Men hittar jag den - då ska du få se på snyggingar!
    Men Jay är ju såklart bäst! 
  • Atamon
    Kokomo skrev 2010-11-19 21:55:37 följande:
    noooo! *håller för ögonen i förebyggande syfte* det ser ju sååå fånigt ju med kilt på någon som inte är kelt. som att jag skulle ta på mig en judisk kippa i syfte att vara cool.
    tja.. Jays pappa är ju från Storbrittanien så vem vete sjutton vad/vem han härstammar från? kanske han är delvis kelt?
  • Atamon
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:08:40 följande:
    om nån ska åka hem idag är det JAY, han borde inte ens få vara med längre.. Knarkare hör inte hemma i svensk talangtävling!1!
    och hur tror du det gått om de testat resten av gänget då?  och tidigare år? nja... policy i all ära, de efterlevs ju aldrig ändå men ser fint ut på papper och om man vill bli av med någon som är dålig eller inte passar in
  • Atamon
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:24:26 följande:
    Att dem testat honom har väl antagligen hans förflutna som riktigt grov missbrukare??

Har man satt upp en policy så kanske den ska följas, annars ska man väl inte ha en??
    de testade Jay pga tips om jag har förstått rätt, så det är väl någon gammal "schyst" kompis som tipsat om hans utgång i Helsingborg. 
    Men TV4 har ju aldrig följt policyn tidigare, ska de börja nu bara för att det kommer fram? det har alltid festats massor (både det ena och andra) bland Idol artisterna. Fler än en av Idolerna har missbruk/bruk av droger i bagaget och ändå får de vara med. OM TV4 ska vara hård i sina bedömningar så ska de ha drogtest redan från början, som det är i många anställningsintervjuer numer, men nu är det ju inte så. 
    Och förstå mig rätt, jag är mot allt vad droger är, men det är liiiite sent för TV4 att agera nu. Särskilt när artistvärlden är som den är och ingen barnidol är fri från alkohol och droger.  Men har du tur så åker Jay.

• Atamon
    hmcc skrev 2010-11-30 20:06:11 följande:
    Vad sjunger dom på fredag, nån som vet?
    Tror att det är Juryns val på fredag
  • Atamon

Alltså Olle var ju riktigt bra nu i Springsteen trots att han bryter på gotländska     Jag tycker nog att de tre som är i final i år är de bästa som varit i final, alla tre är så bra! Olika stilar, alla kan sjunga osv  Sedan att jag gillar Jay bäst men men. Minnah var bra i sin första låt, spännande att se nästa låt

• Atamon
    LHUF skrev 2010-12-03 21:08:35 följande:
    nja det här tyckte jag inte var så bra...
    vilket. Jay??   alltså Jays In the ghetto?  det var ju sååå bra!
  • Atamon
    Hexx skrev 2010-12-09 17:54:21 följande:
    Vad tråkigt..... hon som verkade vara så stöttande. Nu får hon bli kränkt offentligt. jaja, där rök nog många sympati-röster för Jay.
    Minnah är ju bara i 20års åldern. Kan hon verkligen vara nått för Jay?
    hon är 21 och han 29, det är ju inte direkt någon ovanlig åldersskillnad
Svar på tråden Idol 2010