Inlägg från: hmcc |Visa alla inlägg
  • hmcc

Idol 2010

Usch den där från Gotland påminner till utseendet om den där galningen Lars som var med förra året.

• hmcc

Linnea passar på mindre klubbar där hon kan sjunga alternativ musik.

• hmcc
    Teschty skrev 2010-10-15 20:59:52 följande:
    Jag är inget Weise-fan direkt men jag tycker juryn klagar hur han än gör...
    Om han får åka hem så slipper han höra klagomålen.

Han har ett utseende som inte passar på en scen.
  • hmcc
    Thaleya skrev 2010-10-15 21:05:13 följande:
    Ne nu var du elak. Jag gillar weise :)
    Tycker hans utseende passar bra på scen. Jag ogillar brats i vanliga fall men jag gillar att han är en så in i ryggmärgen. Sen sjunger han rätt tekniskt och bra.

Tycker också juryn klagar för mycket på honom.
    Han kan väl vara bakgrunds/körsångare vid inspelningar så får man höra honom men slippa se honom.
  • hmcc

Jisses vad heter hon nu tanten i den gamla gula dräkten, ruskigt var det iaf.

Vem sjunger hon som, vad heter hon som sjunger i den videon med den färgade killen och en del nallar och hjärtan...shit jag minns inte vad låten heter ens.
    Engelsk tror jag hon är.
    (ska googla lite)

• hmcc

Nej det var inte dom jag menade, skitsamma, rätt person åkte i går

• hmcc
    Analoga skrev 2010-10-23 12:37:48 följande:
    Linnea borde åkt ur igår!  Fan vad hon spökar ut sig; igår gul tant/kycklingdräkt och fjädrar i ögonbrynen - inte snyggt alls!  Hon sjunger svajigt och stundom falskt - hon rör sig och dansar som en gammal tant eller typ som att hon skitit på sig.  När ska man slippa henne??
    Kejsarens nya kläder, sånt man kanppt förstår ska lyftas upp til skyarna så verkar man mer kunnig och kulturell.

Jag erkänner isf min okunnighet och håller med...hon måste åka nästa gång.
Svar på tråden Idol 2010