Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Idol 2010

Mynta skrev 2010-09-14 19:44:38 följande:
    Tjugo minuter! Och sonen trynar sött, yes!

Jag har flera favoriter. Janine Nyman (sjöng Weak), Olle Hedberg (gotlänningen) och Jimmy Claeson (som blev helt dissad förra året) är nog mina tre-i-topp just för tillfället.
    Jag älskade oxå Janine och Olle Tyckte även att paret som gick vidare igår var bra!
    Pyff på er!
  • Pyff

Jag gillar Janine! Och Olle och Jay..........

Pyff på er!
  • Pyff

"Usch den där från Gotland påminner till utseendet om den där galningen Lars som var med förra året."

Näääää, Lars var ju ful och bara konstig! Olle är aaas-snygg! En kombo mellen Jude Law, Joaquin Phoenix och Orlando Bloom tycker jag att han är

Pyff på er!
  • Pyff

Tycker det väldigt hög kvalitet i år sångmässigt Förutom Sassa då, som bara har två lägen; svajjiga låga toner eller skrän!
    Tyckte Linda fick oförtjänt dålig kritik, älskar henne!!

Pyff på er!
  • Pyff
    Suck och suck skrev 2010-10-09 01:12:55 följande:
    Geir Need you now, kan man ju också lyssna på hur många gånger som helst och JA, bättre än originalet.
    Personligen fattade jag noll igår!! Geir har ju varit supersäker innan, men igår tyckte jag det lät riktigt illa lät som han valt fel tonart eller nåt..........
    Pyff på er!
  • Pyff

Tycker att den som färgade MInnahs hår mörkt borde få sparken typ! Snacka om fel val!! Hon försvann ju liksom på nåt vis i det mörka håret.........kan nästan garantera att hon hade varit kvar i tävligen om hon hade varit blond än, hur konstigt det än låter
    Sen kan jag för mitt liv inte förstå varför inte Linda är iallafall top 3 favorit??? Hon är ju sjukt vacker och sjunger helt jäkla felfritt och har super-utstrålning.............

Pyff på er!
  • Pyff

Attans vilken upphämtning av MInnah! Hon var outstanding bäst ikväll Tror tyvärr att Linda får åka hem idag Gillar ju henne skarpt, men idag hade hon valt heeelt fel låt (snaaaaark) och hon hade ingen utstrålning.

Pyff på er!
  • Pyff

Jag börjar tröttna på Geir faktiskt.........och ikväll var han riktigt trist zzzzzzzzzz

Pyff på er!
  • Pyff
    Analoga skrev 2010-10-23 12:37:48 följande:
    Linnea borde åkt ur igår!  Fan vad hon spökar ut sig; igår gul tant/kycklingdräkt och fjädrar i ögonbrynen - inte snyggt alls!  Hon sjunger svajigt och stundom falskt - hon rör sig och dansar som en gammal tant eller typ som att hon skitit på sig.  När ska man slippa henne??
    Orkar inte heller med Linnea.............tror tyvärr vi får vänta ett tag innan hon åker! Hon haussas ju upp som fan av juryn och rätt många verkar gilla henne, obegripligt nog!
    Pyff på er!
Svar på tråden Idol 2010