Idol 2010
Jag har flera favoriter. Janine Nyman (sjöng Weak), Olle Hedberg (gotlänningen) och Jimmy Claeson (som blev helt dissad förra året) är nog mina tre-i-topp just för tillfället.
Jag gillar Janine! Och Olle och Jay..........
"Usch den där från Gotland påminner till utseendet om den där galningen Lars som var med förra året."
Näääää, Lars var ju ful och bara konstig! Olle är aaas-snygg! En kombo mellen Jude Law, Joaquin Phoenix och Orlando Bloom tycker jag att han är ![]()
Tycker det väldigt hög kvalitet i år sångmässigt
Förutom Sassa då, som bara har två lägen; svajjiga låga toner eller skrän!
Tyckte Linda fick oförtjänt dålig kritik, älskar henne!! ![]()
BUUUUU för att Linda hänger löst!!
Tycker att den som färgade MInnahs hår mörkt borde få sparken typ! Snacka om fel val!! Hon försvann ju liksom på nåt vis i det mörka håret.........kan nästan garantera att hon hade varit kvar i tävligen om hon hade varit blond än, hur konstigt det än låter
Sen kan jag för mitt liv inte förstå varför inte Linda är iallafall top 3 favorit??? Hon är ju sjukt vacker och sjunger helt jäkla felfritt och har super-utstrålning.............
Attans vilken upphämtning av MInnah! Hon var outstanding bäst ikväll
Tror tyvärr att Linda får åka hem idag
Gillar ju henne skarpt, men idag hade hon valt heeelt fel låt (snaaaaark) och hon hade ingen utstrålning.
Jag börjar tröttna på Geir faktiskt.........och ikväll var han riktigt trist zzzzzzzzzz