Inlägg från: ääni |Visa alla inlägg
  • ääni

Idol 2010

Äntligen har jag hittat hit. Fick inte upp tråden i forumsök men den fanns förstås här under film/tv

Vilka är bäst nu då?

Jag tycker det var synd att inte Chris, Madeleine och Michaela gick vidare. Tror de hade kunnat utvecklas mycket.

Finns några favoriter ändå bland de som gick vidare. Minnah och Linnea. Sassa lite för hennes blick... Killarna är inge vidare i år fötutom Geir men han har skitbra röst. Kul att han höjer medelåldern lite. 

• ääni
    vackrastarflow skrev 2010-10-01 20:11:37 följande:
    okej, så Elin var wild card 1 alltså... vet inte om det gjorde mig jätteglad, men hon är bra på scen iaf. verkar trygg i sig själv.
    Tänkte också på att hon verkar trygg i sig själv. Sa det till min sambo. Det är härligt att se på en så ung tjej. Vet inte hur gammal hon är men ganska ung är hon väl i alla fall.
  • ääni
    Kibell skrev 2010-09-30 19:17:05 följande:
    Hoppar in här i tråden
    Titta vad jag hittat www.geirronning.com/
    Han skriver själv att han varit en etablerad artist i 20 år. Trodde inte att man som etablerad artist fick söka till Idol.
    Han har gjort album, finska melodifestivalen, spelningar runt om.
    Håller med. Känns inte riktigt som rätt forum för honom... 
  • ääni
    Thaleya skrev 2010-10-02 11:41:07 följande:
    Tycker att Minnah sjöng bra och det var trevligt att höra Gaga igår, men kunde inte njuta riktigt för jag  hört så  mycket bättre versioner.
    " target="_blank">

denna tillexempel
    Den är helt fantastisk! Att det kan finnas så mycket talang hos en människa! Såg det här klippet också när han är hos Ellen, rätt kul: 
    ">

Och för att inte bli helt OT så gillade jag Minnahs version också. Men den var ju inte i närheten av Lady Gaga eller Greyson Chance... Alla kan ju inte vara lika bra som Greyson Chance hehe...
  • ääni

Näe... Geir borde ha åkt ut igår och inte Linda! Tyckte hon gjorde det mycket bättre andra gången än första igår. Men Andreas, Minnah och Linnea är mina favoriter

• ääni

Varför ville Alice hem? Jag missade det... Eller hon kanske inte sagt varför?

• ääni
    Thaleya skrev 2010-10-23 16:18:28 följande:
    hon tyckte inte det var kul att uppträda längre, hon kände ingen glädje på scenen.
    Oj då, ja det är ju inte bra. Då var det ju klokt att åka hem. Hoppas hon finner scenglädjen igen. Jag gillade henne.
  • ääni

Nä, inte bra  Jag gillar verkligen Linnéa, håller med om att hon lyste upp. Dessutom var hon otroligt talangfull.

Nu blir det Olle eller Jay. 

Svar på tråden Idol 2010