Idol 2010
Jag erkänner isf min okunnighet
Ja det var ju liiiiite oväntat av Jay
Men vem var det som gjorde Britneys One more Time för ett par år sedan i IDOL? Det var ju oxå helt oväntat och blev ju kanon
Weise är ju stencool ju !
Och sjunger som en gud!
Ingen som
Tycker det var såååå konstigt att inte juryn hade synpunkter på Geris uttal, de är ju på Elin varje vecka om det men att Geir sjöng fel VARENDA gång har sjöng ordet Grapevine hörde tydligen bara jag!!
Bra tema nästa vecka förresten! SKa bli kul att höra Weise i nåt rockigare
Och hoppas hoppas att Jay kör en Metallica-låt!
Jag var såååå nöjd i fredags när Linnea och Elin hängde löst
HELT RÄTT VAL! Elin sjöng ju så falskt att det var plågsamt, både första och andra gången
Och Linnea nådde en alldeles för hög knäpp-nivå när hon dansade såååå fult att jag var tvungen att ta fram skäms-kudden!
Undrar vad det var för fel på juryn i fredags - hade de knäck i lurarna eller vad???? Hur kunde de såga Weise efter kanonframträdandet??? Det var ju uppenbarligen inte hans genre men han gjorde ju det absolut bästa framträdandet anser jag. Och Olles och hans duett var ju superhärlig
Man blev glad av den, till skillnad mot Jay och Linneas då jag nästan somnade för den var så trist. Och hur uppebart var det inte under Elin och Minnahs duett att Minnah har en typ 100 ggr bättre röst än Elin??
Jag hejjar fortfarande på Andreas och Minnah, även om jag vet att Jay kommer vinna och det är väl helt okej ![]()
Håller alla tummar för att stackars Minnah klarar båda låtarna ikväll, och för att Linnea äntligen åker ut!
OOOOOOIIIIIIII jag är så lycklig att Minnah klarade sig kvar och att vi äntligen slipper Linnea!! ![]()
Ok Minnah var inte på topp men det är ju inte så konstigt efter att ha varit jättesjuk och haft talförbud hela veckan! :-] HOn har ju en klockren röst som hon visat varenda fredag innan!
Åååååååå så glad jag är för MInnahs skull
Hon är grym och jag hoppas att hon ger Jay en match på fredag, även om det redan är klart vem som vinner...............