Inlägg från: Novemberstjärnan |Visa alla inlägg
  • Novemberstjärnan

Idol 2010

Kokomo skrev 2010-10-01 09:54:23 följande:
    Ingen verkar hålla på Simon men han är faktiskt min favorit :)
    Geir är ju duktig men han är ju liksom redan en färdigförpackad artist och kommer inte utvecklas något under finalen så jag tror han kommer bli trist att titta på ärligt talat. Jag förutspår att tv-publiken har tröttnat på honom vid fjärde eller femte avsnittet. ;)
    Simon är tuff! Och han e så söt och framförallt duktig! Han är min sambos favorit! Och jag hoppas han är en av juryns wildcards! Och håller med om Geir. Han kommer inte hålla sig kvar länge i tävlingen. 
  • Novemberstjärnan

Hallå brudar! Jag tror Minnah åker idag.
    Enligt aftonbladet så åker Minnah eller Linda.
    Vem tror ni åker?
    Hoppas Linnea är kvar lääänge till, gillar henne verkligen! 

• Novemberstjärnan

Detta kommer nog bli alla tiders!

• Novemberstjärnan

Ja ok den passade inte honom, gillar honom verkligen annars.

Undrar hur det skulle låta om JAG skulle uppträda med denna?  

• Novemberstjärnan
    vackrastarflow skrev 2010-10-15 20:40:46 följande:
    tänkte väl

Alice är väl okej, men jag tycker hon är pipig och skulle inte palla lyssna en hel cd med henne.

Mina tre favoriter är desamma som förra veckan: Linnea, Jay och Olle. Vill helst se en final med Jay och Linnea!
    Bra smak!
  • Novemberstjärnan

Lars var ju skitball

• Novemberstjärnan
    hmcc skrev 2010-10-24 14:03:58 följande:
    Ehh... näe, påminde om Rovinssonrobban som gjorde sig till för att bli känd.

Vad gör Lars idag tro?
    Han drev ju med hela idol. Han var inte intresserad men däremot var han faktiskt en riktig talang. Jag tror faktiskt han har släppt ett par album om jag inte minns fel.
  • Novemberstjärnan

Ska bli intressant o se Linnea ikväll! Hon har valt en (vad jag tror är) svår låt!

• Novemberstjärnan

She´s a star.. lalalala LINNEA!

Svar på tråden Idol 2010