Inlägg från: Kokomo |Visa alla inlägg
  • Kokomo

Idol 2010

Jag sörjer ju lite att varken publiken eller juryn såg Simons storhet... Så nu ska jag tjura i en vecka och sen acceptera att livet går vidare. Godnatt!

• Kokomo

Tyckte nog Linnea och Alice var bäst, men har också bara lyssnat med ett halvt öra.

• Kokomo
    Pyff skrev 2010-10-08 22:44:34 följande:
    Tycker det väldigt hög kvalitet i år sångmässigt Förutom Sassa då, som bara har två lägen; svajjiga låga toner eller skrän!
    Tyckte Linda fick oförtjänt dålig kritik, älskar henne!!
    Nää för en gångs skull höll jag faktiskt med juryn där. Linda har en bra röst men hon var too much på ett fejkat sätt ikväll. Allt hennes stirrande i kameran och ryckande på huvudet var liksom för inövat så det kändes lite fånigt.

Nåväl, hon har ju helt klart bättre röst än Sassa har så hoppas hon får vara kvar ett tag till.
  • Kokomo
    Bedhead skrev 2010-10-08 22:54:04 följande:
    What was up med Lailas klänning där i början? Hade den fastna i strumpbyxorna när hon var på muggen?
    Haha det diskuterade vi här hemma! Min kille trodde att hon hade några slags små beige shorts under men jag tyckte fan det såg ut som att den hade hakat upp sig så man såg (tant)strumpbyxorna!
  • Kokomo

Jag hoppas Geir, Linda eller Andreas åker ikväll. De kändes helt ointressanta. Eventuellt kan Daniel komma att åka för det kändes som att hans låtval blev lite fel och försvann bland upptempo-låtarna.
    Bäst var Linnea och Minnah! :)

• Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-22 22:00:52 följande:

Jisses vad heter hon nu tanten i den gamla gula dräkten, ruskigt var det iaf.

Vem sjunger hon som, vad heter hon som sjunger i den videon med den färgade killen och en del nallar och hjärtan...shit jag minns inte vad låten heter ens.
    Engelsk tror jag hon är.
    (ska googla lite)

Linnea.
    Jag tycker hon påminner båda om Amanda Jenssen och om Miss Li. Fast var kanske inte dem du menade.
    Bra är hon iaf, enligt mig.
  • Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-23 17:27:41 följande:
    Kejsarens nya kläder, sånt man kanppt förstår ska lyftas upp til skyarna så verkar man mer kunnig och kulturell.

Jag erkänner isf min okunnighet och håller med...hon måste åka nästa gång.
    För det kan inte handla om olika smak helt enkelt?
    Enligt mig är Linnea den enda av idolerna med ett eget och personlig uttryck och hon har energi och verkar ha genuint kul på scenen. Därför gillar jag henne
  • Kokomo
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-24 15:04:01 följande:
    Han drev ju med hela idol. Han var inte intresserad men däremot var han faktiskt en riktig talang. Jag tror faktiskt han har släppt ett par album om jag inte minns fel.
    Han gjorde ju en superbra låt tillsammans med Elin Sigvardsson. Love heter den.
Svar på tråden Idol 2010