• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • En Elva
    fantasiemma skrev 2010-09-05 00:01:30 följande:
    Ja kanske har de förbättrat.
    Nån som känner nån som sökte till idol?
    Jag känner en tjej sin sökte i Göteborg men som inte gick vidare. Men ska bli kul o se om de filmat henne nåt.
    Nej jag känner ingen som sökt till Idol, har funderat på det själv men inte vågat och orkat köa

2 dagar kvar tills det drar igång, längtar.
  • En Elva

Idol börjar i år med audition i Stockholm, ska bli intressant att se vilka som går vidare i min stad

• Malva05

Jag vet en som ska va me, han är  i från samma stad/ort som mig    Hoppas han går långt 

• En Elva
    Malva05 skrev 2010-09-05 14:13:06 följande:
    Jag vet en som ska va me, han är  i från samma stad/ort som mig    Hoppas han går långt 
    Vad heter han?
  • Malva05
    En Elva skrev 2010-09-05 16:36:13 följande:
    Vad heter han?
    Niklas heter han och han kvala in i Luleå fast inte som alla andra han var en av de som fick fribiljett..
    Har hört lite av hans egna musik och gillar den, trotts att det inte är min stil på musik , får hoppas han är
    lika duktig i alla schangrar.
  • En Elva
    Malva05 skrev 2010-09-05 17:48:28 följande:
    Niklas heter han och han kvala in i Luleå fast inte som alla andra han var en av de som fick fribiljett..
    Har hört lite av hans egna musik och gillar den, trotts att det inte är min stil på musik , får hoppas han är
    lika duktig i alla schangrar.
    Ska hålla koll på han, men är Luleå med som auditionstad?
  • En Elva
    Kaxmaja skrev 2010-09-05 20:55:03 följande:
    Inte lång tid kvar nu På tisdag är det dags
    Ja ja men!!!
  • fantasiemma

Ja vi va på babybarn mässan den dagen. Jäklar va folk det va som köa på idol då:)

Längtar sååå tills tisdag. Ska kolla efter Niklas i Luleå nu:)

Svar på tråden Idol 2010