Idol 2010
visst får man se vilka som går vidare ikväll, eller har fått sett för jag har missat idol?
visst får man se vilka som går vidare ikväll, eller har fått sett för jag har missat idol?
Nu har jag sett idol från igår.
jag saknar Freja i startelvan, och även Janine lite tror hon kan göra bättre ifrån sig. Jag får hoppas att de söker nästa år igen. Men det är ju nästan aldrig människor som söker två år.
Tyckte att det var bra att Andreas gick vidare.
Sen tyckte jag att de fyra juryn valde så var:
Sassa ett bra val och Daniel.
Men de elin och madeleine tycker jag är sådär bara.
Olle var ju trevligt att han gick vidare.
Sen måste jag inflika att Jay sjöng som en gud igår.
Linnea och Alice irriterar mig och även lite Sassa, för de har så sjukt bra röster, men de fabblar bort dem. På dåliga låtval, flams, skabbiga versioner av låtarna och annat.
Tycker att Minnah sjöng bra och det var trevligt att höra Gaga igår, men kunde inte njuta riktigt för jag hört så mycket bättre versioner.
denna tillexempel
Olle gillar jag men jag tycker han är mer en musiker än en Idol person. om ni förstår vad jag menar.
Igår gick jag på toa när Linnea uppträdde, och det lät väldigt bra från där jag satt,.
När jag kom tillbaka så ville min kille att vi skulle spola tillbaka och se det igen eftersom han tyckte jag missat. Så jag gjorde det och framträdandet blev sämre. Jag har nu insett att jag stör mig hemskt mnycket på linneas obehagliga scenspråk, ryckande ochgång fram och tillbaka, ser ut som en tant som försöker vara hipp. Blir bara pinsamt och hemskt att se på. men jag älskar hennes röst.
jag ger också gärna ett litet handtag ULF :)
Gillade Alice, men hon har sabbat sig så extremt senaste gångerna enligt mig. Kanske kan hon återuppstå ikväll, hoppas hoppas