• milla11

Till er som försöker!!!

Hej, jag tänkte ge alla er som försöker att bli gravida lite hopp att inte ge upp.
    Jag slutade med p-piller för över två år sedan, vi försökte inte direkt att bli gravida i början men sen började jag efter ett år bli misstänksam och undrade varför det inte hade tatt sig på så lång tid, Då sa min sambo bara att det är ingen fara det kommer när det kommer. Men det tyckte inte jag, så jag köpte hem rosenrot och testade det, ingen effekt. sen gick det några månader sen läste jag om GLANDIN- 25 och testade det, det var det sämsta jag har gjort, jag fick mellanblödningar och jag har alltid regelbunden mens.
    Men till sist så tänkte jag att ägglossningstest måste jag ju prova, men viste inte när jag hade ägglossning. så 8 dagar efter mensens första dag (har kort mens) testade jag mig och det var positivt, så vi hade sex två gånger den dagen och en gång på morgonen och jag låg kvar med en kudde under rumpan i en halvtimme efteråt. Redan dagarna efter började jag få molvärk, mensliknande smärta fast mycket mycket svagare, det "spännde över livmodern" och jag blev virrig, jag fick en yrsel attack. molvärken varade hela månaden, sen skulle mensen kommit men den kom inte så jag tänkte, att vi får ge det några dagar den är säkert bara sen... Efter en vecka testade jag mitt på dagen (när jag inte ens var kissnödig) och då fick jag ett starkt Plus och jag testade två gånger och båda gångerna ett mycket starkt Plus

Så jag vill bara säga till er som försöker att ge inte upp, det kan kännas hopplöst men till sist vänder det.

• Svar på tråden Till er som försöker!!!
  • längtan1983

Tack!

Och det största Lycka till jag kan komma med! =)
    Jag blir så glad när jag läser ditt inlägg, och håller tummarna för att det snart är våran tur.

Kramar från mig

Svar på tråden Till er som försöker!!!