• Anonym

Kostnad för räls?

Någon i vuxen ålder som valt att ha tandställning, i detta fall tågräls? Jag vill ha det, efter många års velande. Och kommit fram till den vita varianten där man knappt ser att man har tandställning. Någon som vet vad det kostar ungefär? Antar att det är betydligt dyrare än en vanlig silvirg!!!

• Svar på tråden Kostnad för räls?
  • Anonym

Dom har tjatat på mig i många år, men har aldrig vågat! Men nu går jag på lite grupptryck. Ena väninnan har räls, en vit. När hon ler är inte en räls de första man ser. Blivit sugen på likadan. Dessutom ska en annan vännina skaffa räls också. Känner att jag inte behöver "skämmas". Men eftersom jag är 21+ så måste jag betala. Blir dyrare ju längre man har den också såklart, men ville veta ca pris, och det är ju inte så att man pungar ut alla pengar med en gång borde ju finnas någon "avbetalningsplan".

• Anonym

Kan man ansöka om hjälp till betalning?

• Anonym
    Johan01 skrev 2010-10-06 10:26:17 följande:
    Jag blev ganska så grovt misshandlad för några år sedan så min käke bröts och flrea tänder flyttades ur tandraden. Till slut bestämde jag mig för att jag vill rätta till detta; kostar 30.000 tyvärr men jag får ca 85% från försäkringskassan pga mitt bettfel.

2 år av elände men det blir bra:)
    hur stort bettfel då?
Svar på tråden Kostnad för räls?