• LenaP83

Frustrerad, vill bara kasta in handduken!!!!

Ni får verkligen ursäkta mig, men jag har en sån där jäkla spy galla dag....jag e så LESS på denna väntan på o få en egen liten...blir så arg när jag hör att någon e gravid, o d verkar vara så jävla lätt (ursäkta)....Pergo e slut o d blir ytterligare frustration och VÄNTAN....allt gör att man bara har lust o lägga sig ner o ge upp!!!! varför ska vissa som verkligen vill ha bebis ha så himla svårt o vissa som inte ens vill ha egentligen ha det så lätt!!! känns såååå himla orättvist!

åter igen ursäkta denna tråd hehe men jag tänkte att vi som känner såhär o tycker allt e så svårt kan skriva av oss lite med varandra o peppa varandra...

• Svar på tråden Frustrerad, vill bara kasta in handduken!!!!
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-08-24 14:00:12 följande:
    Ni får verkligen ursäkta mig, men jag har en sån där jäkla spy galla dag....jag e så LESS på denna väntan på o få en egen liten...blir så arg när jag hör att någon e gravid, o d verkar vara så jävla lätt (ursäkta)....Pergo e slut o d blir ytterligare frustration och VÄNTAN....allt gör att man bara har lust o lägga sig ner o ge upp!!!! varför ska vissa som verkligen vill ha bebis ha så himla svårt o vissa som inte ens vill ha egentligen ha det så lätt!!! känns såååå himla orättvist!

åter igen ursäkta denna tråd hehe men jag tänkte att vi som känner såhär o tycker allt e så svårt kan skriva av oss lite med varandra o peppa varandra...
    Åh, jag tänker på dig gumman och känner verkligen din frustration!! Jag känner precis som du! ♥

Man måste få ha såna här dagar, allt kan inte vara på topp hela tiden, för det är en riktigt berg och dalbana vi befinner oss i!

Men du! Jag läste i nån tråd här på Familjeliv att någon pratat med Pergoleverantören och dom hade garanterat att Pergo skulle finnas på Apoteket i början på september igen! Så håll ut vännen!!

Idag fick jag veta att min kusin väntar sitt andra barn, jättekul för henne, men vafan??!
    Hon har redan en jättefin son, och nu i höst ska hon få ytterligare en fin unge... Och jag kan inte ens baka ihop EN liten bebis!!! :( :( Livet är inte rättvist någonstans!!!! :(

Du finns i mina tankar!
  • Anjellica

Åh förstår dig absolut! Tankarna finns ju alltid i bakhuvudet, vart man än går eller vad man än gör.
    Åh alltid lika jobbigt o höra att folk blir gravid jätte jätte lätt eller av misstag.

Men vi får fortsätta att kämpa vidare helt enkelt.. När det väl händer så är vi nog lyckligare än nån annan hehe!

Lycka till nu:D
  • LenaP83

ja vi har inte så mkt val än o kämpa men som sagt d känns hopplöst!

• mmiaa

Ingenting att be om ursäkt för att vi känner så, livet är orättvist ibland eller till och med ofta, så är det.
    Man ska stå ut med mycket som ofrivilligt barnlös, vara så himla glad när andra berättar att de väntar barn, att "det var ju inte riktigt meningen men det blir nog bra". Eller "vi har också väntat länge, det tog nog 7 månader i alla fal..." Det är som du säger, man kan spy ibland...!
    Någon dag blir det vår tur också, eller hur? Någon gång på något vis! Det är lätt att skriva kämpa på när man vet själv hur svårt det är. Men här blir det enklare att göra det tillsammans i alla fall
    Många varma kramar
Svar på tråden Frustrerad, vill bara kasta in handduken!!!!