Sms-flirt ?
Jag är så otroligt attraherad av en man, har varit det från första gången jag såg honom. Han är så snygg, det pirrar i hela kroppen bara jag ser honom! Har tänk på honom en hel del senaste månaderna, vi ses ibland när våra barn är ute & leker. Jag trodde jag inbillade mig att han tittade på mig i smyg, han vände bort blicken så fort jag tittade på honom. Men, sedan hände det som jag trodde var omöjligt! Han tog kontakt med mig! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, han uppmanade mig att smeka mig själv, han bad om bilder på mina bröst.........
När jag var tvungen att gå ifrån datorn så ville han ha mitt mobilnr, vi sms:ade massor under hela dagen, allt handlade om sex. Jag var så otroligt lycklig & så jävla kåt! Han fick mig att känna mig levande igen, vilket jag inte gjort på flera år.
Vi fortsatte ha kontakt via sms/mms, skickade bilder till varandra, meddelanden om vad vi ville göra med varandra. Var nog iofs mest jag som skrev & han svarade med små korta meddelanden. Jag har talat om för honom att jag fantiserade om honom redan innan han hörde av sig, han vet att jag är otroligt attraherad av honom, att han är en av dom snyggaste män jag sett.
Jag frågade vad han var ute efter, han svarade sex. Men, det visade sig att han inte alls ville ha sex, han ville bara flirta via sms/mms. Han påstår att jag är den enda han har en sådan här kontakt med.
Men, han velar så otroligt mycket! Ibland är han jätte gullig i sina sms & säger att han vill ha kontakt med mig, att jag är den enda han har det med osv. Nästa sekund är han kaxig & avvisande.
Vad ska jag tro? vad rör sig i huvudet på honom? Är det verkligen så att jag är den enda han haft kontakt med på det här viset?
Han är gift & har barn, säger att dom har det bra, men att han är översexuell.
vad tror ni andra, vad vill han egentligen?