• Anonym (sms)

Sms-flirt ?

Jag är så otroligt attraherad av en man, har varit det från första gången jag såg honom. Han är så snygg, det pirrar i hela kroppen bara jag ser honom! Har tänk på honom en hel del senaste månaderna, vi ses ibland när våra barn är ute & leker. Jag trodde jag inbillade mig att han tittade på mig i smyg, han vände bort blicken så fort jag tittade på honom. Men, sedan hände det som jag trodde var omöjligt! Han tog kontakt med mig! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, han uppmanade mig att smeka mig själv, han bad om bilder på mina bröst.........

När jag var tvungen att gå ifrån datorn så ville han ha mitt mobilnr, vi sms:ade massor under hela dagen, allt handlade om sex. Jag var så otroligt lycklig & så jävla kåt! Han fick mig att känna mig levande igen, vilket jag inte gjort på flera år.

Vi fortsatte ha kontakt via sms/mms, skickade bilder till varandra, meddelanden om vad vi ville göra med varandra. Var nog iofs mest jag som skrev & han svarade med små korta meddelanden. Jag har talat om för honom att jag fantiserade om honom redan innan han hörde av sig, han vet att jag är otroligt attraherad av honom, att han är en av dom snyggaste män jag sett.

Jag frågade vad han var ute efter, han svarade sex. Men, det visade sig att han inte alls ville ha sex, han ville bara flirta via sms/mms. Han påstår att jag är den enda han har en sådan här kontakt med.

Men, han velar så otroligt mycket! Ibland är han jätte gullig i sina sms & säger att han vill ha kontakt med mig, att jag är den enda han har det med osv. Nästa sekund är han kaxig & avvisande.

Vad ska jag tro? vad rör sig i huvudet på honom? Är det verkligen så att jag är den enda han haft kontakt med på det här viset?

Han är gift & har barn, säger att dom har det bra, men att han är översexuell.

vad tror ni andra, vad vill han egentligen?

• Svar på tråden Sms-flirt ?
  • Anonym

Det är nog som han säger... Han har det bra hemma och vill inte lämna sin familj. Eller äventyra det men gillar att flörta och tycker du är snygg. Han vågar inte mer än sms a för han vill ha kvar det han har!

• Anonym (sms)
    Anonym skrev 2010-08-24 22:06:23 följande:
    Det är nog som han säger... Han har det bra hemma och vill inte lämna sin familj. Eller äventyra det men gillar att flörta och tycker du är snygg. Han vågar inte mer än sms a för han vill ha kvar det han har!
    Det är det som är grejen, jag vill inte mer än så jag heller, jag har familj jag med, men kände direkt när han tog kontakt att det var härligt med lite uppskattning. jag har inga som helst planer på att försöka splittra denna familj, vill bara känna det där pirret som bara han lyckas ge mig just nu.

Kan det vara så att jag skrämt bort honom pga mina frågor? Jag har varit rak & ärlig & talat om exakt hur jag fungerar, att jag är en person som gillar den där "nykära" känslan, men att det är allt jag är ute efter.

Jag blir galen av att inte veta vad han vill, jag vill bara ha en mysig flirt, sen om det rinner ut i sanden i framtiden spelar ingen roll.
  • Anonym (#1)

Jamen va bra Berätta det för han då! Han blir säkert lättad... Alla kan vi må bra av en liten flirt i det tysta
    Sålänga båda vet gränserna och inte går över dessa!

• Anonym (sms)
    Anonym (#1) skrev 2010-08-24 22:38:06 följande:
    Jamen va bra Berätta det för han då! Han blir säkert lättad... Alla kan vi må bra av en liten flirt i det tysta
    Sålänga båda vet gränserna och inte går över dessa!
    Har berättat det, men tycker han är velig ändå. Börjar fundera på om jag är den första han har kontaktat kanske. Han kanske inte alls var beredd på att jag skulle nappa. Just nu är han bortrest med sin familj, så jag får vänta tills han är hemma igen innan jag försöker "prata" med honom om det ordentligt. Ååååh, jag blir pirrig i hela kroppen bara jag ser en bild på honom, han är så läcker!
  • Anonym (sms)

*puff*

• Anonym (sms)

Ingen annan som har en aning om vad han kan vara ute efter?

• Anonym

Han verkar itne ha ngt annat för sig och kåtar sig på det. tyo samma sak som att en kille skulle kolla porr?

• Anonym (sms)
    Anonym skrev 2010-08-25 17:04:34 följande:
    Han verkar itne ha ngt annat för sig och kåtar sig på det. tyo samma sak som att en kille skulle kolla porr?
    Hur kommer det sig att han valde att kontaka just mig då? jag som har familj & allt (han vet om det) jag är dessutom bekant med hans fru & barn.
  • Anonym (sluta)

Men va? Du har egen familj? Menar du då att du har sambo/man? Och du är dessutom bekant med din flörts fru? Vad tusan pysslar du med ? Back off! Innan du förstör både hans o din familj! Fy fan, inte okej!

• Anonym

Nja svårt att säga vad han är ute efter... låter inte som om han har en plan direkt. Men låter som om han blir pressad och backar när du är på för mkt, dvs han är inte allvarligt intresserad av dig. Sen kanske han skulle vilja ha sex med dig, men velar om ha ska ta steget att vara otrogen på riktigt. Låter som ett farligt spår tycker jag, alltså lätt att trilla dit om ni skulle ses hos varandra eller nåt?

• Anonym (tic)

Det här är ord och inga visor från en som varit med förr:
    Förmodligen är det så att han bara solar sig i din "beundran" för honom. Han vill ha, men inte ge mer än han absolut måste. Troligen betyder du absolut ingenting för honom utan är helt utbytbar. Han triggar på din tillgänglighet, att du är "en sån som ställer upp på snusk" men vill inget mer. Att han är kaxig och avvisande ibland är för att du inte ska tro att du har honom på kroken; fast på ett sätt HAR du det, han kan förmodligen inte bryta så länge du är "på". Däremot kommer han högst troligt inte vilja gå längre, dvs rikitga träffar. Och när du lägger av gör han det med, förmodligen mest lättad över att ha blivit av med dig. Ju mer "på" du är, desto mer föraktar han dig samtidigt som det blir svårare för honom att låta bli att svara/hänga på.
    Och nej, det finns liksom ingen riktig rim och reson så det är svårt att förstå de här personerna som ofta(st) är män men inte alltid.

• Anonym
    Anonym (sms) skrev 2010-08-25 17:29:50 följande:
    Hur kommer det sig att han valde att kontaka just mig då? jag som har familj & allt (han vet om det) jag är dessutom bekant med hans fru & barn.
    För att du oxå gav honom respons ( du visade intreSSE FÖR HONOM ) istället för att neka och säga tt du har familk?
  • Anonym

Du frågade varför han valde just dej, Å det är ju så som du säger han har kanske sett att du har fattat tycke   för honom och ser kanske också att du verkar vara intresserad? därför uttnyttjade han detta och vill ha sms-flirt med dej, vilket du själv heller inte nekar till? Jag menar, hade du sagt nej jag har familj så hade det slutat där? Men du hade accepterat hans erbjudanden ochförslag? och du vet män, de tackar aldrig nej tilll de de får?

• Anonym

tänk på din familj och hans familj, ni har redan förstört så mycket om det kommer fram, är det värt det.... stackars barn i denna härva

• Hjärter  dam
    Anonym (sms) skrev 2010-08-24 21:50:39 följande:
    Jag frågade vad han var ute efter, han svarade sex. Men, det visade sig att han inte alls ville ha sex, han ville bara flirta via sms/mms. Han påstår att jag är den enda han har en sådan här kontakt med.

Men, han velar så otroligt mycket! Ibland är han jätte gullig i sina sms & säger att han vill ha kontakt med mig, att jag är den enda han har det med osv. Nästa sekund är han kaxig & avvisande.

Vad ska jag tro? vad rör sig i huvudet på honom? Är det verkligen så att jag är den enda han haft kontakt med på det här viset?

vad tror ni andra, vad vill han egentligen?
    Förmodligen är du inte den enda han har kontakt med...varför skulle du vara det?

Och vad han vill är svårt för oss andra att svara på. Förmodligen vill han ha lite spänning i sin annars så trista vardag. Vad tror du själv?
  • Rokka Jill

Även män har sånna behov ! (bekröftelsebehov)
    De vill också känna sig attraktiva, beundrade.
    Tyvärr tror jag han ser dig som värsta slampan som han KAN snuska med.
    Du ger vad han behöver.. Därför han bara svarar med korta meddelanden..

Svar på tråden Sms-flirt ?