Sms-flirt ?
Det är nog som han säger... Han har det bra hemma och vill inte lämna sin familj. Eller äventyra det men gillar att flörta och tycker du är snygg. Han vågar inte mer än sms a för han vill ha kvar det han har!
Det är nog som han säger... Han har det bra hemma och vill inte lämna sin familj. Eller äventyra det men gillar att flörta och tycker du är snygg. Han vågar inte mer än sms a för han vill ha kvar det han har!
Han verkar itne ha ngt annat för sig och kåtar sig på det. tyo samma sak som att en kille skulle kolla porr?
Nja svårt att säga vad han är ute efter... låter inte som om han har en plan direkt. Men låter som om han blir pressad och backar när du är på för mkt, dvs han är inte allvarligt intresserad av dig. Sen kanske han skulle vilja ha sex med dig, men velar om ha ska ta steget att vara otrogen på riktigt. Låter som ett farligt spår tycker jag, alltså lätt att trilla dit om ni skulle ses hos varandra eller nåt?
Du frågade varför han valde just dej, Å det är ju så som du säger han har kanske sett att du har fattat tycke för honom och ser kanske också att du verkar vara intresserad? därför uttnyttjade han detta och vill ha sms-flirt med dej, vilket du själv heller inte nekar till? Jag menar, hade du sagt nej jag har familj så hade det slutat där? Men du hade accepterat hans erbjudanden ochförslag? och du vet män, de tackar aldrig nej tilll de de får?
tänk på din familj och hans familj, ni har redan förstört så mycket om det kommer fram, är det värt det.... stackars barn i denna härva