• Dr Börje

    Vilken är din favorit porrstjärna?

    En nyfiken fråga till er som gillar att titta på porrklipp emellanåt. Vilken är er favoritporrstjärna? Utseendemässigt menar jag då - tjej eller kille.


    Jag får väl börja. Min heter förnärvarande Black Angelika (fr Rumänien). Har precis "upptäckt" henne och är helt hänförd. Vet inte om man får länka till bilder här så jag kanske begår ett allvarligt brott nu
    http://bl.definebabe.com/9/98/27089/13.jpg


     


     


     

  • Svar på tråden Vilken är din favorit porrstjärna?
  • myepost

    Nuförtiden har jag inga. det är ju mest småklipp och amatörgrejer.

    Men förr i tiden fanns det ju stora stjärnor och då gillade jag tex, Seka, Lisa Deleuew, Kay Parker, Vanessa DelRio, Candy Samples och några till jag inte kommer ihåg namnet på. 

  • Clobberella
    redneck girl skrev 2010-08-25 13:15:58 följande:
    har ingen faktiskt.vill bara se amatör porr.
    Samma här. "Riktig" porr är bara superfake och avtändande. När det gäller porr tittar jag till 95% på tjejerna eftersom det ytterst sällan är några snygga killar i porrfilmer. 
  • Dr Börje
    Clobberella skrev 2010-08-25 13:39:16 följande:
    Samma här. "Riktig" porr är bara superfake och avtändande. När det gäller porr tittar jag till 95% på tjejerna eftersom det ytterst sällan är några snygga killar i porrfilmer. 
    Ja - jo..jag håller med dig. Jag kollar nog också hellre på amatörporr och håller med om att "proffs-porr" är fejk och för mycket. Men min trådstart handlade inte om vilken p-stjärna som är mest trovärdig eller knullar bäst på film...utan enbart utseendemässigt
  • Clobberella
    Dr Börje skrev 2010-08-25 13:47:53 följande:
    Ja - jo..jag håller med dig. Jag kollar nog också hellre på amatörporr och håller med om att "proffs-porr" är fejk och för mycket. Men min trådstart handlade inte om vilken p-stjärna som är mest trovärdig eller knullar bäst på film...utan enbart utseendemässigt
    Fast det är väl rätt få av de "riktiga" porrskådisarna som är speciellt snygga? De flesta ser ju väldigt plastiga ut... men jag tror det finns nån asiatisk brud som är rätt snygg...
  • Dr Börje
    Clobberella skrev 2010-08-25 13:49:07 följande:
    Fast det är väl rätt få av de "riktiga" porrskådisarna som är speciellt snygga? De flesta ser ju väldigt plastiga ut... men jag tror det finns nån asiatisk brud som är rätt snygg...
    Japp...det är därför det krävs tid och tålamod att hitta guldkornen. Som bilden ovan exempelvis
  • Clobberella

    Fast om man inte gillar proffsporr så letar man ju inte efter de snygga proffsporrarna

  • redneck girl

    finns sällan en "trevlig" karl/kille med i någon porr film.de ser ut som gorillor eller som femfemmor i regel.och tjejerna har en tendens att vara opererade både här och där.det intresserar mig inte alls.vanliga människor,där finns guldkornen.med varierande former och fasoner.

Svar på tråden Vilken är din favorit porrstjärna?