• Annnapanna

Förälder i Örnsköldsvik?

Jag och min dotter Freja (1,3 år) är hemma om dagarna. Fram tills nu har vi umgåts mycket med andra som är i samma situation men nu har alla börjat jobba och barnen börjat i förskolan. Så jag tänkte höra om de finns fler som är hemma med sina små älsklingar och har lust att träffas, umgås, leka och busa om dagarna? Glad

• Svar på tråden Förälder i Örnsköldsvik?
  • frilin

Jag är nyinflyttad i en by utanför. Har en dotter som blir 2 år i december. Hon går på dagis en del, men jag pluggar hemifrån så bara korta dagar. Jag vill gärna lära känna nytt folk!

• Melvin o Alvas mamma

Jag är hemma med en son på 1:7år o en dotter på 5 mån. Många av sonens kompisar går nu på förskolan så lekkompisar i samma ålder är ju alltid kul.
    Vi bor i Hörnett.

• frwi

kommer att flytta till bredbyn i maj och vill gärna träffa nya vänner, har en dotter på ett år

• Melvin o Alvas mamma

Jag har fått in veckorutiner med att besöka stor o liten. Melvin behöver leka av sig med andra barn. Måndagar är vi på gullänget k:a 13-16. Ons pingskyrkan 9:30-12. Tors. Hållänget k:a 9:30-11:30.
    Går ni på stor o liten?

• bebis maj 12

Jag vill också va med,men har svårt att hinna på stor å liten då mina barn sover till 8-8.30..sen sover min äldsta 1:9 år middag vid 11-13...Men jag vill gärna träffas hemma hos någon en stund på dagen..eller här hos oss i svedjeholmen...behöver träffa andra i samma situation,,

Anna,vi som skulle ses..har tappat ditt nr...

Kram!

• krabed

Jag är också gärna med och träffas, är hemma fortfarande med min minsting som är 20 månader. Har gått på stor och liten någongång här i Själevad, men nu var det rätt längesedan sist.

• bebis maj 12
    krabed skrev 2011-03-03 19:28:28 följande:
    Jag är också gärna med och träffas, är hemma fortfarande med min minsting som är 20 månader. Har gått på stor och liten någongång här i Själevad, men nu var det rätt längesedan sist.
    Hej!!

De verkar inte vara ngn som skriver här..men jag vill gärna träffas,,har en son på 21 mån och en på 12 mån.Jag har ingen möjlighet i dagsläget att ta mig på ngn stor och liten,men träffas gärna hos ngn annan eller här hemma.Har du ett eller flera barn?Hur gammal är du?Vart bor du?
    Ha en fin helg!

Mvh Erika
Svar på tråden Förälder i Örnsköldsvik?